crapgame Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 tenkte jeg skulle lage meg et bilde på kabinettet mitt, men er ikke så flink med sprayflaska så jeg tenkte jeg heller skulle male, men hvilken maling bør jeg bruke? hvor kjøpes denne? Takker for alle svar Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 ingen forslag? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 gå til nærmeste tapet/malinghandel og spør/kjøp Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Pass på å bruk maskeringsteip ihvertfall.... 1. Finn deg et motiv.. 2. Lag en skisse av motivet 3. Kutt den ut i papp og lim på med maskeringsteip... 4 Spray med ønsket farge 5 Tørk 6 Evnt. nytt lag maling 7 Tørsk igjen 8 Fjern papp og maskeringsteip 9 Beundre ditt ferdige mesterværk, ta bilde av det og vis det til oss Jeg eier nesten ikke kunsnerisk talent for 5 øre...men jeg mekket finfint å lage en kul batman logo på dne ene døren min. Hvis du er helt hjelpesløs ( og da mener jeg HELT hjelpesløs) kan du få noen andre til å hjelpe deg. Men husk at casemodding skal være personlig....drit litt i om det ser helt teit ut for andre...den kassa tilhører deg!!! Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Spray + transparent. Skjær ut i transparenten, slik at du får en sjablong eller mal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå