Ziraxim100 Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Hei. Har fått 2'er feil på EU kontroll i dag. Fikk beskjed om at jeg må skifte ut parkeringsbremsekabel på min Nissan e-nv200 fra 2015. Har fått beskjed om fra norgesdel og bildeler.no at de ikke har denne delen passende til min bil. Når jeg tar et kjapt google søk ser det ut som flere har den, men når jeg går inn står det at den ikke passer til min bil. Er dette en type spesialdel som må bestilles om originaldel? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 4 hours ago, Ziraxim100 said: Har fått 2'er feil på EU kontroll i dag. Hva er beskrivelsen av disse? Lenke til kommentar
Ziraxim100 Skrevet 8. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2023 Hei. Angående parkbrems: a) Ingen bremsevirkning på en side, Venstre b) Parkbrems ligger på, Høyre Leste på nettet at det var fornuftig å bytte begge mens man holder på. Jeg fant ut i dag at disse bremsewirene kun kan bestilles som originaldel til denne bilen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg var heldig engang og klarte å løsne den wiren som satt fast. Dersom du klarer å måle lengdene på bremsewirene, kan jeg sjekke litt nærmere hva som foregår med at de "ikke er tilgjengelige" som ettermarkedsdel. En bremsewire har to lengder, totallengde og lengden på "hylsa" som wiren går i. Lenke til kommentar
Ziraxim100 Skrevet 8. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2023 Tusen takk for tilbudet, men jeg tror ikke jeg får dette til. (Hvertfall ikke riktig) Fakk akkurat pris, 1547 kr per wire med moms. Fikk ikke noe delenummer eller lignende som jeg kan sammenligne med. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Hvor sann ca. står bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå