ErickAndersen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 En av disse. Jeg hadde et budsjett på 10 tusen NOK. Men etter å ha sett denne, vurderer jeg å bestille både data og skjerm (billigste). Det vil ca komme opp i 25 tusen NOK sånn som kursen er i dag. Er enda litt i tvil om jeg burde gjøre dette. Derfor spør jeg dere, for og imot Burde jeg heller holde meg til budsjettet mitt på 10 tusen, og kjøpe deler fra online shops i Norge? (trenger ikke skjerm i så fall) Eller burde jeg bare hive meg i det, å bestille en av disse? (med tripple-monitor) Vil la det ligge i et par dager til....Hjelp meg EA Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er ikke de maskinene der bare noe tull da? Hvis ikke vill jeg uansett ikke kjøpt den... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du slipper jo mye styr med bygging med en sånn. De gir enorm ytelse, men er vel ikke verdt prisen. Altså pris i forhold til ytelse. Anbefaler deg å heller bygge en rå PC selv, og heller bruke noen tusen ekstra på bra vannkjøling. Husk at du må ut med toll/moms hvis du bestiller fra utlandet og hva gjør du ved feil på maskinen i forhold til garanti og annet? Og, det er morro å bygge PC Så lenge en ikke ødelegger ting da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er ikke de maskinene der bare noe tull da? Hvis ikke vill jeg uansett ikke kjøpt den... Trodde også det bare var fake. Lenke til kommentar
eruin Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 HyperThreading TechnologyHyperThreading Technology is a ground breaking technology from Intel that changes the landscape of processor design by going beyond the GHz to improve processor performance. Hahahahaha Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 25.000 kr Er ikke det litt dyrt da? (Tenker på at du får en ca like rask maskin om du bygger selv og overklokker selv) Eller følger det trippel-LCD-displayet med? Forresten: 3x17" LCD kan man jo kjøpe selv til ca 10.000 og da har man jo fortsatt spart 5.000 i forhold til det ferdig-syetemet. Det vil sikker se litt mer jalla ut om man monterer skjermene sammen selv, men 5.000 er jo en sydentur.. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Er ikke de maskinene der bare noe tull da? Hvis ikke vill jeg uansett ikke kjøpt den... Trodde også det bare var fake. Har også hørt mye om at disse er fake ja. Kanskje vurdere http://www.alienware.com/ istedet? Endret 14. januar 2004 av jono.kx Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Hm, det virker jo seriøst. Kanskje det ikke er det. rota litt rundt der nå; Total: $18,971.99 Hvis jeg ikke tar helt feil så blir vel det rundt 150.000 kroner!? EDIT; AJAJ! Det var uten skjermen! Endret 14. januar 2004 av vladnag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå