Gå til innhold

Vurderer kjøp av...

Anbefalte innlegg

En av disse.

Jeg hadde et budsjett på 10 tusen NOK. Men etter å ha sett denne, vurderer jeg å bestille både data og skjerm (billigste). Det vil ca komme opp i 25 tusen NOK sånn som kursen er i dag.

Er enda litt i tvil om jeg burde gjøre dette. Derfor spør jeg dere, for og imot :p

Burde jeg heller holde meg til budsjettet mitt på 10 tusen, og kjøpe deler fra online shops i Norge? (trenger ikke skjerm i så fall) Eller burde jeg bare hive meg i det, å bestille en av disse? (med tripple-monitor)

Vil la det ligge i et par dager til....Hjelp meg :p

EA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du slipper jo mye styr med bygging med en sånn. De gir enorm ytelse, men er vel ikke verdt prisen. Altså pris i forhold til ytelse. Anbefaler deg å heller bygge en rå PC selv, og heller bruke noen tusen ekstra på bra vannkjøling. Husk at du må ut med toll/moms hvis du bestiller fra utlandet og hva gjør du ved feil på maskinen i forhold til garanti og annet?

Og, det er morro å bygge PC :thumbs:

Så lenge en ikke ødelegger ting da :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er ikke de maskinene der bare noe tull da? Hvis ikke vill jeg uansett ikke kjøpt den...

Trodde også det bare var fake.

Lenke til kommentar

:wow: 25.000 kr Er ikke det litt dyrt da? (Tenker på at du får en ca like rask maskin om du bygger selv og overklokker selv)

Eller følger det trippel-LCD-displayet med?

Forresten: 3x17" LCD kan man jo kjøpe selv til ca 10.000 og da har man jo fortsatt spart 5.000 i forhold til det ferdig-syetemet. Det vil sikker se litt mer jalla ut om man monterer skjermene sammen selv, men 5.000 er jo en sydentur.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...