Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurer på noe.. har du i det heletatt oversikten over hvor mange vifter du har i det monsteret der ?

 

 

men alikavell DRIT BRA :D

 

U goez pr0 :thumbs:

Jeg har til sammen 16 80mm vifter (inkl strømforsyninger), 6 120mm vifter, 1 90mm vifte (for harddiskene) og to mindre vifter til ram og mosfet.. Så det burde vel duge ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For å opplyse, så er dette ikke bumping, skal bare dele litt hyggelig info om Tubby. Det har seg slik at en reporter for det engelske pc-bladet PcExtreme kom over kassa mi og lurte på om han kunne lage en artikkel om den i bladet sitt. Jeg svarte selvfølgelig ja, og sendte inn et skriv og bilder. Hvis alt går etter planen vil pc'en min komme på trykk om ca tre uker! :w00t:

 

Veldig fornøyd med dette, men jeg lurer på om noen her på forumet har hørt om pcextreme før? Det har nemlig ikke jeg, er de noe tess?

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Halla igjen :D

 

Tubby ser jo færdig ut nå ja :thumbs:

Sitter ennå å lurer på hva Tubby veier...

Har du fått Tubby på vekta? Ble det i nærheten av 0.2 tonn? :p

 

Hvertfall... Gratulerer med Tubby, om du ikke er helt færdig ennå, lykke til videre.. og om du vurderer å flytte den ned eller opp en trapp, hehe... lykke til med det også :thumbs:

 

Lenge leve Tubby! :thumbup:

Lenke til kommentar

Artikkel i PcExtreme er ikke dårlig det. Grattis! :D

Gleder meg til å lese artikkelen. Om du får et eksemplar ikke vent et sekund på å ta scans av artikkelen, da jeg neppe kommer til å kjøpe bladet.

(Har ikke råd til alle hver måned :p)

 

Så den på Metku forresten, ikke dårlig oppsluttning der du. Skal legge opp mitt eget etter at jeg har fått tatt noen bedre bilder.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Tubby ser jo færdig ut nå ja  :thumbs:

 

Har du fått Tubby på vekta?

Jeg føler meg ferdig med kassa nå.. Hvis jeg hadde orket hadde jeg gjort noe mer med finishen, men det orker jeg ikke :no: Og når det gjelder vekta, så har Tubby gjort sin deby på LAN. Jeg tok den med for et par uker siden, måtte ha den i tilhenger pga at vi ikke har stor nok bil her hjemme, men det gikk uten problemer. Den veier ikke mer en ca 40 kg tenker jeg, men man må fortsatt være to stk for å bære den pga formen...

Lenke til kommentar
Hvor mye har du brukt på kabinettet? tenker på psu, vannkjøling, vifter, tre, osv..

Oi, tough one. Hmmm... Jeg er faktisk ikke sikker. De fleste delene er jo kjøpt inn for lenge siden, til andre formål, så det som er kjøpt inn til prosjektet er:

 

Hardware++

  • 1 Deksler for PSU (350kr)
  • 2 3 blå Led-vifter og masse griller (600kr)
  • 3 Kjøleskap (1000kr)
  • 4 Led's (50kr)
  • 5 Ledninger og sukkerbiter (100kr)
  • 6 Vinkler, klemmer osv til vannkjøling (200kr)

Materialer

  • 1 Mye kryssfinèr (1000kr)
  • 2 Skruer (75kr)
  • 3 Lister (400kr)
  • 4 Div småting (300kr)
  • 5 Olje (200kr)

Så det blir en ca 4200,- men da har jeg sikkert glemt noe. Dessuten hadde jeg mesteparten av det jeg brukte fra før av.

 

Edit: Jeg legger selvfølgelig ut bilder fra artikkelen så fort jeg har den i handa :thumbup:

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
For å opplyse, så er dette ikke bumping, skal bare dele litt hyggelig info om Tubby. Det har seg slik at en reporter for det engelske pc-bladet PcExtreme kom over kassa mi og lurte på om han kunne lage en artikkel om den i bladet sitt. Jeg svarte selvfølgelig ja, og sendte inn et skriv og bilder. Hvis alt går etter planen vil pc'en min komme på trykk om ca tre uker! :w00t:

 

Veldig fornøyd med dette, men jeg lurer på om noen her på forumet har hørt om pcextreme før? Det har nemlig ikke jeg, er de noe tess?

:wow: NIIIIICE, /me hails you..

 

Har hørt om PcExtreme ja, veldig populært i america o.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...