Flop|s Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Flere bilder: Endret 30. mars 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 er det 3 strømmforsyninger oppå bak? 4 total da? eller er de bare for utsenet? hvor mye strøm bruker den ca?< Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Urk, lys! Jeg vil ikke si at jeg deler entusiasmen over å la maskinen se ut som et juletre, men uten alt lyset og acrylplatene ville dette blitt en stilfull greie MEN: Bra jobba! Endret 30. mars 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 er det 3 strømmforsyninger oppå bak? 4 total da? eller er de bare for utsenet? hvor mye strøm bruker den ca?< Det er 4 strømforsyninger tilsammen, ja. Sammenlagt er det vel ca 1400w men jeg tror ikke jeg bruker mer enn tilsammen 7-800w med tanke på at to av de bare leverer 12v.. Urk, lys! Jeg vil ikke si at jeg deler entusiasmen over å la maskinen se ut som et juletre, men uten alt lyset og acrylplatene ville dette blitt en stilfull greie MEN: Bra jobba! Hehe, smaken er som baken, og jeg har en svakhet for lys og sånt, så jeg måtte nesten ha noe harry i pc'en. Jeg har vel også en feeling at den kanskje vekker litt mere oppsikt pga de tre lysende psu'ene, enn om jeg ikke hadde lyst dem opp? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Veeeldig flott jobba! Det ser skikkelig stilfullt ut også. Trehvitt er nydelig!! Digger at du kan ha cola i pcen! Rett og slett kjempebra! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bra jobba kompis, sleng deg ned i stolen nyt en Cola og spill! BTW: Hva av hardware har du puttet i kassa? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Bra jobba kompis, sleng deg ned i stolen nyt en Cola og spill! BTW: Hva av hardware har du puttet i kassa? Takk skal du ha! Jeg har putta inn et Abit NF7 V2.0, en XP2500+, 768Mb PC3200 ram, et Gainward 5900 @ 5950pro.. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Unnskyld for dette, men første gang jeg så denne posten trodde jeg dette skulle bli noe veldig dårlig, MEN det ble jo bare helt sinnsykt bra! Helt utrolig hva du har fått til! Kjempestilig! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg oppdaget ikke denne tråden før idag (er sjelden inne på denne delen). Og nå har jeg nettopp lest igjennom alle sidene og sett hvordan Tubby ble til. Jeg må si jeg har kost meg skikkelig. Kjempe bra jobba edit: tyrkerleif Endret 31. mars 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg misunner deg mann.. Kombinert pc med kald cola! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Unnskyld for dette, men første gang jeg så denne posten trodde jeg dette skulle bli noe veldig dårlig,MEN det ble jo bare helt sinnsykt bra! Helt utrolig hva du har fått til! Kjempestilig! Hehe, skjønner hva du mener. De fleste som hører jeg har en pc med kjølskap trekker umiddelbart konklusjonen at jeg skal bruke den til å kjøle ned pc'en med. Det ville kanskje bli litt upraktisk... Men når jeg sier at den skal brukes som et helt vanlig kjøleskap blir folk faktisk litt mer interesserte, kanskje alle har en drøm om en kald cola i pc'en Endret 31. mars 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Tok noen flere bilder igår som viser noen flere vinkler av Tubby: Endret 31. mars 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Virekelig flott dette her, men kunne ikke på bildene finne vann-tanken? Hvor er den? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Virekelig flott dette her, men kunne ikke på bildene finne vann-tanken? Hvor er den? Den er bak hovdkortet, har vel ikke et bra bilde av den.. Vent litt, skal ta et.. Endret 31. mars 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 En meget god jobb du har gjort. Må ha vært veldig tidskrevende. Thumbs up! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Du er kanskje den mest fantasifulle personen jeg nå har sett.. ( untatt min bror som leker Små Spioner ).. Men fy søren fikk du det ikke til.. ( jeg vil nå bygge trekasse selv ) ... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Bare lurer på noe.. har du i det heletatt oversikten over hvor mange vifter du har i det monsteret der ? men alikavell DRIT BRA U goez pr0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå