b-real Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg må bare si, meget bra arbeid. Må være en hendig LAN-kasse det derre Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette er det sykeste jeg har sett Flop|s sykt bra kasse! Kan være det står litt tidligere.. (Orket ikke lese alt, sent på kvelden ) Men hvor mye har det her kosta deg totalt !? El NetZor NB : Denne ble ført opp på lista som går ut på : Nydelige kasser Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Dette er det sykeste jeg har sett Flop|s sykt bra kasse! Kan være det står litt tidligere.. (Orket ikke lese alt, sent på kvelden ) Men hvor mye har det her kosta deg totalt !? El NetZor NB : Denne ble ført opp på lista som går ut på : Nydelige kasser Dette var en fin bump Er gangske sikker på at budsjettet står et eller annet sted i posten... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Må bare nevne igjen at det var et digg kabinett! Har kommenter før, men jeg vet hvor godt vi moddere liker kommentarer! Åssen går det med kassen for tiden? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jeg mener å ha sett et bilde av denne i deler uttafor et vindu.. Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Endret 18. mai 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, fint kabinett, men jeg har også (desverre) sett bilder av kabinettet fra luften, der det lå på bakken i mange små deler Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mye bluss om dette kabinettet.. Personlig synes jeg ikke det er heeelt det store, men kabinettet er jo ikke så verst da! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det som lage så mye oppstyr rundt dette kabinettet, er sikkert det med integrert kjøleskap, og at det ikke er som mange andre selvbygg: firkanta Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Firkanta? Mmmm.. Hehe! Det med kjøleskapet er jo bare jalla! Dog greit å ha på LAN.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 den Hwen i pcen her helt likt det jeg har i serveren min jeg kjøpte pcen helt ny nor den var ny. Dell XPS 500 p3 500mhz. 128sdram tnt2ultra =) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Uenig med deg, Glisevask. Dette var et kjempekult kabinett. Synd at det ikke ble noe av Tubby 2 da. Og kjøleskapet var bare tøft da Lenke til kommentar
kristian___ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 nice kabinett! jeg kan ikke si at jeg ser hvor vanntanken er... hadde det ikke vert en ide og ha den inne i kjøleskapet??? eller er det der den star? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hjemme er det jo like greit å bare ha et lite ekstrakjøleskap da? Selv om det ikke funker på LAN.. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har ikke fulgt med i tråden... men det første som slår meg er at ALT blir veldi varmt med et kjøleskap inni der... Du har vel tenkt å isolere alle delene fra kjøleskapet fra datakomponentene fullstendig ( kjøleskapet inni eget rom)? Ellers dritt bra idè og prosjekt! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Står ikke kjøleskapet i et rom for seg selv da? HW i et rom, vannkjøling i et annet, og kjøleskapet skilt fra alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå