Luna30 Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Kommer plutselig ikke inn på Tise, bare når jeg slår av wifi og bruker mobilnett, det er kun denne siden/appen. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Har du en annen enhet å prøve fra på det samme wifi-nettet? Omstartet telefonen? Installert noe sikkerhetsprogramvare på telefonen, som f.eks. tar i bruk VPN med en gang man er på et wifi-nett? OG det er slik at verken egen app eller Tise-websiden fungerer? Lenke til kommentar
Luna30 Skrevet 6. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2023 NULL skrev (10 timer siden): Har du en annen enhet å prøve fra på det samme wifi-nettet? Omstartet telefonen? Installert noe sikkerhetsprogramvare på telefonen, som f.eks. tar i bruk VPN med en gang man er på et wifi-nett? OG det er slik at verken egen app eller Tise-websiden fungerer? Har prøvd PCen til samboeren, funket ikke der, har prøvd å omstarte telefonen.. Tror ikke jeg har installert noe nytt på telefonen.. Ja appen og websiden funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå