RogerA Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei. Bygger opp en ny PC til videoredigering. Da jeg har DVD brenner (NEC ND 1300) og en 160GB disk før har jeg kikket litt på følgende ekstra: Asus P4P800 Delux Motherboard Elexir 512MB DDR RAM 400MHz x 2 Sapphire ALL IN WONDER 9000 Pro 64MB Intel Pentium 4 Prescott 3GHz 800MHz 1MB Cache Segate Barracude 120GB 7200RPM SerialATA 150 Litt til: Hva kan fks. Pinnacle DV500 kort gjøre som ikke skjermkortet kan?(Se over) Har et "vanelig" firewire kort. ( Fulgte med på Pinnacle DV200 ) Jeg trodde kortet var en "dom" ting som bare traspoterte signaler mellom kamera og Pc´n.. (Har fjernet alle spor etter all software som fulgte med DV200, fant aldri ut hva som var vitsen med dette så lenge jeg har Premiere!? Mulig jeg er helt på jordet!? Bruker Premiere 6.5 i dag sammen med nevnte firewirekort. Dette fungerer utmerket, noe som vil bli perfekt når jeg får bygget den nye pc´n. ( hååper jeg ) Setter nå min lit til dere kreative sjelene der ute..... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Test Sonic MyDVD.. genialt enkelt program hvis du skal lage en enkel DVD til venner f.eks. Etter capture fra kamera så er filmen klar til brenning. Vil nok se dette som standard i nærmeste fremtid, når flere krever mer brukervennlig program til video redigering. Eneste jeg kan komme på er en raskere harddisk. F.eks. en s-ata 10 000 rpm Raptor disk til en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå