Sjørøver Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg er ikke på jakt etter matkasser, Oda eller lignende! Som en protest mot dagligvarebaronene, har jeg lett litt etter andre steder jeg kan kjøpe mat. Siden utvalget av alternativer ikke er så veldig bra der jeg bor, må jeg ty til nettbutikker. Har funnet ut at Iceland selger en del på nett, og har en del bra: https://www.icelandmat.no/ Alt er av interesse, og mottas med stor takk. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Det bør nok opplyses hvor du bor. Tviler på at det er særlig utvalg med levering over større deler av landet. Det krever mye å drive nettbutikk på matvarer og forsendelse, særlig på fersk mat. Det er lurt å handle noe i butikker som ikke er av baronene, utvalget varierer. Holdbart er flere steder også... Reklame for ukens tilbud i en butikk klart under Rema osv..... Endret 3. februar 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Havaristen leverer vel til hele landet, men usikker på om de sender avgårde kjøle og frysevarer. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Aldrack skrev (15 minutter siden): Rekoringen Enig. Her kjøper en rett fra bøndene! Så fyller en på med varer fra den lokale innvandrer butikken. Rema1000 og resten er pest og tar bare pengene til Sveits uansett. Hold dere unna. 1 1 1 Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Så man skal protestere på dyr mat ved å kjøpe enda dyrere mat? Lenke til kommentar
ali q Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg betaler heller til Rema enn å måtte handle i kommentarfeltet på Facebook-annonser.. Personvern er verdt å betale for.. 2 Lenke til kommentar
Gufi Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Engrosnett kan levere med Bring, men jeg vet ikke om du får tak i det du vil ha. https://engrosnett.no/nyheter/dagligvarer-levert-paa-doren-i-bergen-omegn Endret 8. februar 2023 av Gufi 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Ein har jo også too good to go. Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Sjørøver skrev (På 3.2.2023 den 16.38): Har funnet ut at Iceland selger en del på nett, Tomatbønnene deres (under Hermetikk), er mye dyrere enn hos mat-baronene. Pålegget deres består kun av syltetøy. Tomatbønner er egentlig ikke et sunt produkt, på grunn av sukker i sausen. Men vil du redusere sukkerinntaket mest mulig, kan du faktisk skylle vekk sausen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Nepa skrev (2 timer siden): Tomatbønnene deres (under Hermetikk), er mye dyrere enn hos mat-baronene. I tillegg kjem fraktkostnadane, og i disse dagar så snakkar ein også om miljøavtrykk som ikkje blir særleg bra når matvarene skal sendast så langt i små forpakningar. Om eg forstår trådstarter rett så er uansett ikkje prisen så viktig, det viktige er å kunne boikotte norske daglegvarebutikkar. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 torbjornen skrev (4 timer siden): Ein har jo også too good to go. Signerer denne! Superfornøyd med Too Good too Go 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) 8 minutes ago, Gaea said: Signerer denne! Superfornøyd med Too Good too Go Personlig er jeg ganske misfornøyd med too good too go de få gangene jeg har testa, en gang fikk jeg knallharde brød og boller som måtte rett i søpla and gang bestilte jeg rester fra hotel frokost da fikk jeg nesten bare egg i forskjelige former ja var mye for billig penge men skulle gjerne hatt noe mer enn egg. Endret 8. februar 2023 av onkel_jon Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 onkel_jon skrev (31 minutter siden): Personlig er jeg ganske misfornøyd med too good too go de få gangene jeg har testa, en gang fikk jeg knallharde brød og boller som måtte rett i søpla and gang bestilte jeg rester fra hotel frokost da fikk jeg nesten bare egg i forskjelige former ja var mye for billig penge men skulle gjerne hatt noe mer enn egg. Hvor i landet bor du? Bor i Oslo selv, gode erfaringer der kun. Alt har vært dagsferskt. Får både ferskt surdeigsbrød, påsmurt, gjerne en smoothie, søtbakst. Hvis du bor i Oslo kan jeg komme med noen konkrete tips steder som aldri skuffer hos Too Good Too Go. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Kom gjerne med Oslo-tips til TGTG. Her hvor jeg bor er det stort sett søt gjærbakst det går i. Og i så sinnssyke mengder, da! Kveldskosen er sikret for en uke hvis vi husker å bestille en sånn pose. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Too good too go- Oslotips: Baker Hansen på St. Hanshaugen, Baker Hansen Haakon VIIs gate, WB Samson Gimle er mine favoritter. Endret 8. februar 2023 av Gaea 1 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Har kun testa EngrosNett til matvarer når jeg var sykmeldt og på krykker, men maten der var veldig god. Utenom det har det normalt kun blitt bestilt kaker som jeg også er veldig fornøyd med. Too Good To Go har skuffet 3 av 3 forsøk, så de gav jeg fort opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå