Athlon Power Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Skal ha meg et cheiftec big/server tower. Jeg sitter her og grubler på om jeg skal bestille på nett eler stikke ned på komplett i oslo sentrum og nakse det med meg der. Fordelene med komplett i oslo er jo store. Du får det på dagen og det er lett pg klage på ting. Hvor mye koster det og sende en slik 16 kilos kasse med posten og hvor lag tid tar det=?? Blir det mye billigere enn komplett i oslo sentrun?? Hva ville dere anbefalle og gjøre?? BobbOZ Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Prisforskjellen er så liten at jeg ville sagt løp og kjøp, så slipper du sitte å vente til den en gang kommer i posten. Det gjorde jeg i samme situasjon :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Oki har du dette towetet selv. Jeg lurer på om dere som har det fornøyde og om dere har5 neon invendinger om toweret? BobboZ Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg kjøpte dette kabinettet som mitt første i min jomfruforsøk på å bygge egen pc, og jeg er strålende fornøyd. Først og fremst god plass og enkelt å jobbe med. Var ikke noen manual med, men jeg fant det jeg trang på nettet. Jeg som nybygger har ingenting å utsette på det. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 for et sammentreff! lol har akkurat hente mitt chieftec servertower (sølvfarget) på posten, og satt inn hardwaren. frakta kosta ca 150 kroner. jeg bestilte fra Microplex da. kabinettet er strøkent untatt for et par ting: -det er trangt mellom PSU og HK. det er en sånn metallplate der. pass på at du har bra lengde på strømkablene dine.. -døra som dekker cdrom o.l er ikke akkurat solid. hehe.. vær forsiktig med den.. ellers er det helt greit. :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Må jeg kjøpe power supply fprengelses kabel eller? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hvis du med dette; power supply fprengelses kabel mener en for meg vanlig strømkabel til kabinett, så er svaret nei :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Det jeg spør om er: Er kablenne i powersupplyed lange nok eller må jeg kjøpe forlengelses kabler? til f.eks hovedkort og cdrom/floppy BobbOZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Tror dere towere går under et helt standard IKEA bord?? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har to forskjellige Ikea-bord, et spisestuebord og et arbeidsbord, og den går under begge.... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Da er det jo bare og løpe og kjøpe da!!!! Eller?? BobboZ Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Yes Har et jeg ok, er digg Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Har et ok??????+ BobboZ Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Skal kjøpe samme tower snart, men er det stor forskjeld på BigTower og ServerToweret? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 BIG og SERVER tower er det samme. Den går vare under forskjellige beskrivelser på de forskjellige webshoppene. Og nei jeg får ikke utrykket meg bedre med 9 en 3 spørsmålstegn men noen stor katastrofe er det vel ikke. BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå