Gå til innhold

Max størrelse på avatarer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det ikke lar seg gjøre for oss slik løsningen fungerer i dag. Den eneste muligheten vi har til å gjøre det du foreslår, er dersom vi lar brukerne laste avatarer opp til våre servere, hvilket vi ikke akter å gjøre pga. sikkerhetsrisiko. Dessuten må vi vel kunne anta at de som henger på akkurat dette forumet er såpass oppegående innen data at de klarer å forminske et bilde og legge det ut på nett selv... ;)

Lenke til kommentar
Den eneste muligheten vi har til å gjøre det du foreslår, er dersom vi lar brukerne laste avatarer opp til våre servere, hvilket vi ikke akter å gjøre pga. sikkerhetsrisiko.

Huh?

Ikke at jeg er en ekspert på Internett-sikkerhet, men hvordan kan et bilde utgjøre en risiko? Dere har jo allerede tilgangskontroll i forumet, så...

Sorry om jeg er direkte, men dette forumet har mange flere seriøse sikkerhetsrisikoer enn bilder.

Eksempelvis kan man lage seg en masse brukere og dytte innloggingsinfo'en for dem inn i en robot, sende side opp og side ned med unikode-tegn, foreta ressurskrevende spørringer...

Men kanskje det er noe med opplasting av data som jeg ikke tar i betraktning?

EDIT: Staving.

EDIT 2: Droppet å være frekk i kjeften.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...