peterjohn Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Jeg lurer på hvordan man deaktiverer kollisjonsputen i Mercedes B 170 2006 modell. Jeg har funnet en dreieknapp, men jeg er ikke sikker på om dette er den rette knappen for å deaktivere kollisjonsputen eller ikke, og hvilken posisjon som er deaktivert. Endret 2. februar 2023 av peterjohn Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Har du sett på høyre side av dashen, på passasjersiden? Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 3. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2023 Hei, jeg finner ikke hvordan man deaktivere kollisjonsputen, see vedlegg Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Den vribryteren du tok bilde av, er kjøling i hanskerommet. Feks for å kjøle ned en flaske brus. Ikke alle biler har mulighet til å slå av airbag foran. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Det er trolig ikke mulig å koble ut airbag ut fra at jeg tror disse bilene enten har en automatisk registrering eller ingenting. En må derfor bruke baksetet for barnestol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 peterjohn skrev (3 timer siden): Hei, jeg finner ikke hvordan man deaktivere kollisjonsputen Sjekk med MB-verksted. På "eldre" biler var det ofte ikke mulig å deaktivere passasjerairbag selv, det måtte gjøres på verksted. Det må settes på en motstand som gjør at ikke hele systemet går i feilmodus, og endringen må godkjennes hos SVV og innføres i bilens vognkort (slik at ny eier av bilen ser at dette er gjort). Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 23 minutes ago, Svein M said: Det er trolig ikke mulig å koble ut airbag ut fra at jeg tror disse bilene enten har en automatisk registrering eller ingenting. Utfra det ene bildet er det vel ingen tvil om at akkurat denne bilen ikke har automatisk børnesæderegistrering. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Sitat Often it is found close to the glove box du side of the door and even in the glove box or else to left of the steering wheel at knee level. You will be able to identify it easily enough thanks to the registration "Airbag" ou "Passanger airbag" and registrations " We " et "Off" . Fra en fransk side.. Endret 3. februar 2023 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå