Spillredaksjonen Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Desse spela gler vi oss til i februar Alt frå trolldom til monsterjakt med og utan VR-briller står på menyen denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 The Settlers ser interessant ut, men vet ikke helt om jeg likte at det er mer fokus på kriging enn ressurssamling. Settlers for min del har alltid handlet om å perfeksjonere alle produksjonsledd. også har kriging kommet i rekke nummer to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Returnal på PC tror jeg blir insane bra! Ser flott ut på PS5 også men PC naitive 4k med RayTracing og 100+ fps blir herlig Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 TheKims skrev: The Settlers ser interessant ut, men vet ikke helt om jeg likte at det er mer fokus på kriging enn ressurssamling. Settlers for min del har alltid handlet om å perfeksjonere alle produksjonsledd. også har kriging kommet i rekke nummer to. Ja, samme her. Eg kosar meg mest med Settlers når kriginga er ein baktanke. Eg spelar Settlers for å slappe av og nyte produksjonsledd. Må sjølvsagt gå inn i alt med ope sinn, men at dei fokuserer på krig og fleirspelar uroar meg litt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 CoH3 virker kult, men vet av erfaring at de ikke er helt min greie. Jeg liker å turtle i strategi spill og det går liksom ikke i CoH, AIen er aggressiv og ganske gode selv på lavere vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Henrik? Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Kerbal Space Program 2 fortjener en plass her! 3 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Gleder meg noe vilt til Hogwarts Legacy! Alt alt for lenge siden siste spill i Harry Potter universitet. 4 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 TheKims skrev (20 timer siden): The Settlers ser interessant ut, men vet ikke helt om jeg likte at det er mer fokus på kriging enn ressurssamling. Settlers for min del har alltid handlet om å perfeksjonere alle produksjonsledd. også har kriging kommet i rekke nummer to. Han her setter fingeren på problemet med det nye Settlers: Han sier det er blitt overforenklet og sjelløst. 1 1 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Wild hearts ser meget spennende ut, ny IP. Ellers er det ikke noe å skrive hjem om denne måneden. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Blir nok både Hogwarts og Company of Heroes 3 denne runden. Jeg har prøvd Settlers-betaen i flere runder gjennom de siste tre årene. Og det har vært en berg-og-dalbane. Han i videoen tar ikke feil, men ting har endret seg det siste året. Jeg kansellerte ordren min på et tidspunkt. Men har siden bestilt det igjen. Musikken er ny, men gir likevel en god, nostalgisk følelse av "søren dette er koslig, du!" som jeg kjenner fra S2-S3-S4-S6-S7. Krigføring har ikke føltes så påtvingende. Ja, man møter motstand om man pusher grensene, men man fokuserer ikke på krig. Jeg er likevel spent på hva ferdig utgave har å by på. Endret 3. februar 2023 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Sist jeg spilte settlers var på Amiga og kriging da var utrolig kjedelig. Noen soldater møttes ved et grensetårn og dunka hverandre i hodet hver sin gang til en av dem daua. Ble kjedelig i lengden. Tipper det var settlers 1. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Har gleda meg lenge til Blood Bowl 3, som slippes 23. februar Endret 3. februar 2023 av Aiven Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 FAen så drit det med Settlers! Jaja Blir PSVR2 om noen uker og det gledes til å høyt nivå. Ennå usikker på hva jeg skal ha på dag en (RE8 har jeg), men tror det kommer til å koste meg en del. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Satser på Hogwarts er så bra som det bør være. Veldig spent. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Returnal står på ynskjelista, så då er det fint at det kjem på ein platform eg eig. Ellers kan det fort bli ein tur til Hogwarts ein dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå