rooyakkers Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Hei dere. Noen som vet om det finnes en harddisk som kan ta backup av SDkort underveis i ferien uten å måtte bruke en datamaskin? Noe tilsvarende "LaCie DJI Boss Copilot" (denne lar seg ikke oppdrive lengre) Håper noen har tips. Takk. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Både den og My Passport Wireless er vel for lengst forsvunnet. De få som har såpass sære behov bygger vel rimelig kjapt en egen dings med Raspberry Pi etc eller bare bruker mobilen og en USB-C hub for å flytte data hvis det er helt uaktuelt å dra med seg en laptop. 1 Lenke til kommentar
rooyakkers Skrevet 6. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2023 Takk for svar @AnthonyEdwardS Har alltid tenkt at en slik hub ikke klarer å drives av en mobiltelefon, men jeg tar kanskje feil? Tips til hub som fungere med en Samsung S22? Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Min umiddelbare tanke er: hvorfor bruker du ikke bare clouden? Er det enorme filer vi snakker om, eller er du uten wifi i lange perioder? Lenke til kommentar
rooyakkers Skrevet 6. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2023 @KarvaBlad skal på mc tur i 10 dager og dokumenteres med drone og actionkamera. 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 rooyakkers skrev (2 timer siden): Takk for svar @AnthonyEdwardS Har alltid tenkt at en slik hub ikke klarer å drives av en mobiltelefon, men jeg tar kanskje feil? Tips til hub som fungere med en Samsung S22? ICY BOX USB-C Hub - USB-hub - Komplett.no En slik en. du kan til og med lade via den hubben, Jeg bruker den til å drive en 3Dprinter med en gammel mobil. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg har liggende en My Passport Wireless. Lenke til kommentar
ali q Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 rooyakkers skrev (På 6.2.2023 den 7.08): Takk for svar @AnthonyEdwardS Har alltid tenkt at en slik hub ikke klarer å drives av en mobiltelefon, men jeg tar kanskje feil? Tips til hub som fungere med en Samsung S22? USB-C er normalt nok for en 2.5", men de fleste USB-Hubber nå til dags har uansett mulighet for ekstern strømforsyning (som kan være 230V AC til 5V DC eller 12V DC til 5V DC, så du kan bruke 12V hvis du er langt fra 230V). 1 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Fantes også nylig en fra Gnarbox, som lot deg importere og lage proxies på farten. Men den var selvfølgelig også dyr, og selges ikke lenger i Norge som jeg kan se. Hadde gått for hub, eller importere til telefon for så å overføre. Spørs på hvor store filer det egentlig er. Av SSD vil jeg anbefale T7 eller T7 Shield. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå