Joachim_F Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Danske MediaMobsters er i ferd med å fullføre den siste finpussen av det spennende og innoverende actionstrategispillet Gangland. I den forbindelse ble Gamer.no invitert til MediaMobsters sitt hovedkvarter i København, hvor vi tok en nærmere titt på spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dette spillet så veldig bra ut. Gleder meg til det kommer ut. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dette spillet så veldig bra ut. Gleder meg til det kommer ut. me2!! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Gangland ser ikke dårlig ut, nei... Hvis det en gang får en oppfølger håper jeg at de kaller den gangbang! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Gangland ser ikke dårlig ut, nei... Hvis det en gang får en oppfølger håper jeg at de kaller den gangbang! mosomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg