Evert Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Tilbyr noen av mobilt bredbånd leverandørene muligheten til bromodus slik at jeg kan bruke min egen pfSense-enhet som gateway? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Tenker du på "Mobilt bredbånd" eller "Trådløst bredbånd"? JEg har trådløst bredbånd fra Telenor. Da med en 5G-antenne som står ute på husveggen. Kan koble til hvilken ruter jeg måtte ønske inne. Endret 31. januar 2023 av NULL Lenke til kommentar
Evert Skrevet 31. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2023 1 minute ago, NULL said: Tenker du på "Mobilt bredbånd" eller "Trådløst bredbånd"? Godt spørsmål! Jeg er usikker på om jeg kan få trådløst bredbånd på min nye adresse, så la oss begynne med mobilt bredbånd 🤓 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 For mobilt bredbånd kan man enten få ruter/modem fra mobiloperatøren, eller man kan kjøpe noe selv. I teorien kan man kjøpe en løsning som bare er modem, slik som de løsningene som benyttes for trådløst bredbånd. Lenke til kommentar
Evert Skrevet 1. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2023 Selvfølgelig! Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv...? 🤓 Men... du skriver 'i teorien'. Er det noen som har praktisk erfaring med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå