Spillredaksjonen Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Anmeldelse: Dead Space Dead Space er betre enn originalen på nesten alle punkt. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet? 1 Lenke til kommentar
seigmann444 Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Sjørøver skrev: Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet? Det har de allerede gjort med Callisto's Protocol i fjor :) 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 seigmann444 skrev (7 timer siden): Sjørøver skrev (8 timer siden): Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet? Det har de allerede gjort med Callisto's Protocol i fjor Annet univers. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Sjørøver skrev (20 timer siden): Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet? Skal ikke se bort i fra at det kommer noe nytt etter hvert. Eventuelt at den neste remaken gjør flere endringer sammenlignet med originalen. Dead Space 3 er ti år gammelt og jeg kan forstå at Motive ikke ville gå tilbake til den samme kontinuiteten etter hvordan det ble mottatt. Ved å remake DS1 har Motive gjort seg mer personlig kjent med universet og har nå et bedre grunnlag for å utvikle serien videre. Dog kanskje mer sannsynlig at vi får en remake av DS2 om noen år. 1 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 seigmann444 skrev: Sjørøver skrev: Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet? Det har de allerede gjort med Callisto's Protocol i fjor :) Callisto.... snakk om rote til en spill som kunne vært meget bra. Ble spillt under en time også returnert. Kommer ikke til å kjøpe det igjen selv om det skulle komme på tilbud. Ble en av årets store skuffelser for min del. Dead Space er jo milevis foran Callisto. 1 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Folk er heldigvis forskjellig! Jeg digget Callisto og syntes også DS1 er nydelig, så for min del så likte jeg dem ganske nøyaktig like godt. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Etter fjorårets største skuffelse, The Callisto Protocol, så er det en sann glede med en svipptur innom USG Ishimura! Fantastisk spill, upåklagelig klam stemning og jeg koser meg rett og slett kjempe mye 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 En fantastisk remake. Tro mot originalen bare gjort det enda bedre 😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå