johanf Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvordan er Hitachi på LCD skjermer, noen som vet om de er bra? _ johanf Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 jeg mener, er det noen som kan si om denne er noe å satse på? _ johanf Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ingen som har peiling! Vet du hva jeg foreslår, ta deg en tur til elektrbutikken din og se om de har den der, eller så kan du jo bestille den fra en webshop og evt. returnere den hvis den ikke duger.. Du taper riktignok 200 kroner, men er det ikke verdt det, siden ingen har en slik en (tilsynelatende)? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 nja - jeg tar det ikke så tungt. Tenkte kanskje noen tok en titt på linken jeg la ved og hadde noe intelligent å si, jeg aner ikke. Det blir evt. min første LCD skjerm, så jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag.. _ johanf Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 http://www.cifi.com/reviews/cml174sxw_reviews.html http://www.sweclockers.com/html/recension/...est.php?page=14 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du trenger nødvendigvis ikke noe sammenligningsgrunnlag for å gjøre en klok slutning, det er øyet som ser og det som er bra for deg er vel bra nok? Uansett, hvis dette er din første skjerm, burde du søke litt på lcd her i forumet, og da finner du en hel haug av erfaringer og sjermer... Selv har jeg 1760NX fra NEc og liker den veldig godt, anbefaler den på det sterkerste.. BTW; Ikke stol blindt på hva jeg og andre sier.... Finn en skjerm du liker.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 takker, oivind_dahle - jeg prøvde å søke litt, men fant ikke noen gode reviews på den. Det virker som en okay skjerm og den skulle nok duge til mitt bruk. Har en Dell D1025HE CRT skjerm nå, fra januar 1999, så det kan ikke skade med en ny skjerm. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå