RRhoads Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 sedsberg skrev (15 timer siden): Å fikse på utseendet vil ikke hjelpe en dritt hvis du ikke har alfa-hann-personlighetene som trengs for å få dame. Det er ikke meningen at alle skal ha dame. Kan vi legge bort disse alfamytene snart? 3 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (13 timer siden): Dessverre er det du som er hjernevasket av politisk korrekthet. Utseendet er veldig viktig for å få drag på damer. Det er ikke sånn det skulle ha vært, men sånn er det Kunne du sendt meg bilde på pm, så skal jeg gi saklig tilbakemelding? Lover å ikke dele det videre Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Mag ne skrev (5 timer siden): Ok, enda et problem for Ts altså, han er kjempesympatisk med en bra personlighet... 😉 Hvem har sagt at jeg er sympatisk? Det er jeg faen meg ikke. Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 nacario skrev (5 timer siden): Kunne du sendt meg bilde på pm, så skal jeg gi saklig tilbakemelding? Lover å ikke dele det videre Hvis du da synes at jeg er stygg, så må du bidra til innsamling. Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Iki skrev (19 timer siden): Har du vurdert at det kanskje kan være valget du selv gjør som er problemet ditt? Om du, som du påstår, er så stygg, så regner jeg med at du ikke har noe imot "stygge" kvinner? Jeg tror ikke du skjønner hva jeg trenger. Jeg trenge rå få drag på en bestemt type dame av praktiske grunner. Har ikke noe med hvor pene de er. Den type dama som jeg trenger drag på er tilfeldigvis damer som har høye standarder for menn, men med plastisk kirurgi skal det ikke være noe problem med å få drag på den type dame. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (6 minutter siden): Jeg tror ikke du skjønner hva jeg trenger. Jeg trenge rå få drag på en bestemt type dame av praktiske grunner. Har ikke noe med hvor pene de er. Den type dama som jeg trenger drag på er tilfeldigvis damer som har høye standarder for menn, men med plastisk kirurgi skal det ikke være noe problem med å få drag på den type dame. Eksempel på en slik dame? Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 RRhoads skrev (Akkurat nå): Eksempel på en slik dame? Det kan jeg ikke si her Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (9 minutter siden): Jeg trenge rå få drag på en bestemt type dame av praktiske grunner. Har ikke noe med hvor pene de er. Den type dama som jeg trenger drag på er tilfeldigvis damer som har høye standarder for menn, men med plastisk kirurgi skal det ikke være noe problem med å få drag på den type dame. ... hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 qualbeen skrev (1 minutt siden): ... hvorfor? Det vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (11 minutter siden): Jeg tror ikke du skjønner hva jeg trenger. Jeg trenge rå få drag på en bestemt type dame av praktiske grunner. Har ikke noe med hvor pene de er. Den type dama som jeg trenger drag på er tilfeldigvis damer som har høye standarder for menn, men med plastisk kirurgi skal det ikke være noe problem med å få drag på den type dame. Nei, du trenger ikke det. 2 Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Iki skrev (1 minutt siden): Nei, du trenger ikke det. Jo, det gjør jeg. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (2 minutter siden): Jo, det gjør jeg. Nei, selvfølgelig trenger du ikke nøyaktig en bestemt dame. Det finnes minst 8 damer der ute. 2 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg kunne ha vært tilbøyelig til å gi en slant, men det er mange ting som må på bordet før den tid, og det tror jeg gjelder flere her. Først må jeg se bilde av deg, og du må komme med eksempler på hva slags damer du må få tak i. Og, du må også redegjøre for hvorfor det er praktiske årsaker til at det må være en sånn dame. Og hvilke praktiske årsaker dette er. Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Iki skrev (Akkurat nå): Nei, selvfølgelig trenger du ikke nøyaktig en bestemt dame. Det finnes minst 8 damer der ute. Ja, men jeg trenger dem til et bestemt formål. Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 mongojarle skrev (Akkurat nå): Jeg kunne ha vært tilbøyelig til å gi en slant, men det er mange ting som må på bordet før den tid, og det tror jeg gjelder flere her. Først må jeg se bilde av deg, og du må komme med eksempler på hva slags damer du må få tak i. Og, du må også redegjøre for hvorfor det er praktiske årsaker til at det må være en sånn dame. Og hvilke praktiske årsaker dette er. Da må du love å ikke melde meg til politiet Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg trenger dem til et bestemt formål. Isåfall vet vi hvorfor dem løper fra deg... 3 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 6 minutes ago, Treid Tort said: Da må du love å ikke melde meg til politiet Det skal jeg ikke. Det du gjør er din business... Dessuten trenger du vel ikke dele navn, personnummer og telefonnummer akkurat. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Treid Tort skrev (12 timer siden): Hvis du da synes at jeg er stygg, så må du bidra til innsamling. Jeg tilbyr å vurdere selfie av deg for å gi deg en tilbakemelding, og så er svaret ditt fortsatt at du vil ha penger? Det har ikke noe å si hvordan man ser ut når man er låst tankemessig og oppfører seg ugreit framfor folk, ingen skalpell kan fikse sånt. 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Treid Tort skrev (22 timer siden): Jeg tror ikke du skjønner hva jeg trenger. Jeg trenge rå få drag på en bestemt type dame av praktiske grunner. Har ikke noe med hvor pene de er. Den type dama som jeg trenger drag på er tilfeldigvis damer som har høye standarder for menn, men med plastisk kirurgi skal det ikke være noe problem med å få drag på den type dame. Det høres heller ut som du bør justere dine egne krav og forventninger. 3 Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Markiii skrev (På 6.2.2023 den 17.24): Det høres heller ut som du bør justere dine egne krav og forventninger. Det er faen meg ikke det jeg trenger! Jeg trenger plastisk kirurgi for å gjennomføre planen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg