sedsberg Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Han ene havna i ulykke da han var 13 eller 14. Vet ikke om du kaller det eldre? Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 sedsberg skrev (Akkurat nå): Han ene havna i ulykke da han var 13 eller 14. Vet ikke om du kaller det eldre? Men når fikk han masse damer? Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 sedsberg skrev (2 minutter siden): Han ene havna i ulykke da han var 13 eller 14. Vet ikke om du kaller det eldre? Og hva slags type damer? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Just now, Treid Tort said: Men når fikk han masse damer? Før og etter ulykken. Ikke at han nødvendigvis hadde mange partnere, men han har alltid vært populær. Gifta seg tidlig, men en meget pen og hyggelig dame, og har vært gift siden. Han er veldig hyggelig, positiv og godt likt av alle. Og han er ikke engang den eneste jeg kjenner som er slik. Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 sedsberg skrev (1 minutt siden): Før og etter ulykken. Ikke at han nødvendigvis hadde mange partnere, men han har alltid vært populær. Gifta seg tidlig, men en meget pen og hyggelig dame, og har vært gift siden. Han er veldig hyggelig, positiv og godt likt av alle. Og han er ikke engang den eneste jeg kjenner som er slik. Hmm, det er x-faktoren. Noen har bare en sånn x-faktor, men det har ikke alle. Jeg har ikke det, så derfor trenger jeg plastisk kirurgi. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Første steget ditt er nok psykolog uansett. Og hvis du faktisk har skavanker mener jeg du kan få operasjon dekket. Personlighet og holdning er alfa (pun intended) og omega! Edit: Det er jo forøvrig akkurat samme problemet mange damer har. De tar plastiske operasjoner men føler seg fremdeles uattraktive. Så tar de flere og det hjelper heller ikke, og så ser de ut som en blanding av Svarteper og Minnie Mus. Endret 4. februar 2023 av sedsberg 4 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Gjest ac81a...695 skrev (På 31.1.2023 den 1.02): Jeg merker at når jeg går i nærheten av unge jenter Treid Tort skrev (10 minutter siden): skal ha drag på den type jenter Har du vurdert at det kanskje kan være valget du selv gjør som er problemet ditt? Om du, som du påstår, er så stygg, så regner jeg med at du ikke har noe imot "stygge" kvinner? 3 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Dette minner mer og mer om trolling fra TS. 5 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) sedsberg skrev (19 minutter siden): Edit: Det er jo forøvrig akkurat samme problemet mange damer har. De tar plastiske operasjoner men føler seg fremdeles uattraktive. Så tar de flere og det hjelper heller ikke, og så ser de ut som en blanding av Svarteper og Minnie Mus. Smaken er ulik. Selv her i Norge har noen unge damer tatt litt for mye av med duck face og annet. Noen gutter syntes slike damer er hot andre not... Derfor er det umulig å vite noe om trådstarter sitt eget tilfelle, da man lager seg egne vurderinger om stygg og ikke. Nå virker tråden lite seriøs også, får digresjon til dette https://e24.no/naeringsliv/i/JQlaa8/stayclassy-grunder-startet-pengeinnsamling-til-seg-selv Han har spist penger (ja spist for å briefe) og sløst penger. Han syntes nok oppriktig synd på seg selv etter en bot. Han mente seg berettiget til en pengeinnsamling til seg selv. Endret 4. februar 2023 av plankeby Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Treid Tort skrev (26 minutter siden): De er sikkert eldre. Når man blir eldre, betyr ikke utseendet så mye, men når man er ung på min alder og skal ha drag på den type jenter må man ha bra utseende. Hvor gammel er du, da? Under 20? 20-25 25--30 30-35 35-40 40+? Eksakt alder er ikke viktig for meg. Men det er greit å vite litt ca hvor på alder-skalaen du befinner deg. Kanskje du drar litt lite damer akkurat nå – men tenk om dette endrer seg om noen år?! Når både du, og potensielle partnere har fått litt mer erfaring, og forstår hva som er viktig? 1 Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 qualbeen skrev (6 minutter siden): Hvor gammel er du, da? Under 20? 20-25 25--30 30-35 35-40 40+? Eksakt alder er ikke viktig for meg. Men det er greit å vite litt ca hvor på alder-skalaen du befinner deg. Kanskje du drar litt lite damer akkurat nå – men tenk om dette endrer seg om noen år?! Når både du, og potensielle partnere har fått litt mer erfaring, og forstår hva som er viktig? 20-25 Lenke til kommentar
Gjest 759b7...d46 Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 20-24 år kan absolutt være en krevende tid å gå gjennom, da! Fokus på "å dra damer" kan ta mye plass. Men faktum er at det kun er de få som drar mye damer, som snakker om hvor mange damer de drar. Oss andre gutter sitter på sidelinjen og ser på. Noen av oss lander en og annen dame, men absolutt ikke i hundretalls som man kan lese om på sosiale medier. Selv hadde jeg ikke mange erfaringer. Jeg forstod aldri "spillet" og var strengt tatt bare snål og rar. Selv om jeg sikkert så relativt normal ut. Riktignok tynn, spinkel, og alltid litt krøllete klær. Ja ja. På byen så jeg selvsikre alfa-hanner som med letthet klarte å underholde kvinnene. Ja, de underholdt forsåvidt alle – uavhengig av kjønn. Noen mennesker er flinke sosialt. De er det kjekt å være med. Andre har lavere sosial intelligens. Som meg. Jaja ... Til tross for litt for lav sosial intelligens, og på ingen måte noe "festens midtpunkt", så klarte jeg å finne meg kjæreste. Jeg ble betatt, og syntes jo hun var det mest fantastiske menneske på jord – selv om det objektivt sett, selvfølgelig var mange «berter» som var penere eller mer sexy enn henne. Hadde du spurt meg den gang, ville jeg benektet det. Men i retrospekt, ser jeg jo at jeg var blind (av kjærleik). Hva var poenget mitt? Jo, at jeg fant noen kvaliteter som gjorde utseende mindre viktig. Dette kvinnemennesket trengte altså ikke facelift, silikon-pupper eller duck-lips. Ikke engang piercing eller tatooes var nødvendig for å lure meg. Jeg ble forført av intellektet. Av interessene og hobbyene vi delte. Det var gode tider! Riktignok er vi ikke sammen i dag. Og grunnet tidligere nevnte dårlig "spill" og forståelse av markedet, ble det noen «tørkeår». Men ut fra intet spratt det plutselig frem en annen person. Nå har vi vært sammen i over 12 år.. Konklusjon: man trenger ikke være alfa-hann for å finne seg en partner. Man trenger nok å være alfa-hann dersom man skal sikre seg et nytt ligg og havne i «1000-partner-klubben». Tilfeldighetene skal ha det til at dette ikke er så viktig for meg. Eller; er det tilfeldig? Har jeg bare innsett realiteten, og prøvd å dra nytte av de positive sider som er der? Mange Alfa-menn er tross alt elendige livspartnere. Mange andre mannfolk er også dårlige partnere, for alle del. Er ikke slik at bare fordi man ikke er alfa-hann, så er man automatisk den perfekte partner. Absolutt ikke. Men, altså, dersom man har følt litt på usikkerhet og sårbarhet på dating-arenaen, så kan man om ikke annet hvertfall bringe inn en del innsikt og erfaringer inn i forholdet?! Vet da faen .. Men jo; på tampen: når jeg ser hvor mange kollegaer, venner og bekjente som (omsider?) har klart å lande en partner, så forstår jeg at det er håp! Se det rundt. Det er virkelig håp! 🙂 Men du må nok helst tro det selv. Og jobbe litt med å få kategorisert og sortert tankene dine. For akkurat nå var det mye negative tankespinn, som ikke er konstruktivt overhodet! Lykke til! Anonymous poster hash: 759b7...d46 Lenke til kommentar
Treid Tort Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Gjest 759b7...d46 skrev (32 minutter siden): 20-24 år kan absolutt være en krevende tid å gå gjennom, da! Fokus på "å dra damer" kan ta mye plass. Men faktum er at det kun er de få som drar mye damer, som snakker om hvor mange damer de drar. Oss andre gutter sitter på sidelinjen og ser på. Noen av oss lander en og annen dame, men absolutt ikke i hundretalls som man kan lese om på sosiale medier. Selv hadde jeg ikke mange erfaringer. Jeg forstod aldri "spillet" og var strengt tatt bare snål og rar. Selv om jeg sikkert så relativt normal ut. Riktignok tynn, spinkel, og alltid litt krøllete klær. Ja ja. På byen så jeg selvsikre alfa-hanner som med letthet klarte å underholde kvinnene. Ja, de underholdt forsåvidt alle – uavhengig av kjønn. Noen mennesker er flinke sosialt. De er det kjekt å være med. Andre har lavere sosial intelligens. Som meg. Jaja ... Til tross for litt for lav sosial intelligens, og på ingen måte noe "festens midtpunkt", så klarte jeg å finne meg kjæreste. Jeg ble betatt, og syntes jo hun var det mest fantastiske menneske på jord – selv om det objektivt sett, selvfølgelig var mange «berter» som var penere eller mer sexy enn henne. Hadde du spurt meg den gang, ville jeg benektet det. Men i retrospekt, ser jeg jo at jeg var blind (av kjærleik). Hva var poenget mitt? Jo, at jeg fant noen kvaliteter som gjorde utseende mindre viktig. Dette kvinnemennesket trengte altså ikke facelift, silikon-pupper eller duck-lips. Ikke engang piercing eller tatooes var nødvendig for å lure meg. Jeg ble forført av intellektet. Av interessene og hobbyene vi delte. Det var gode tider! Riktignok er vi ikke sammen i dag. Og grunnet tidligere nevnte dårlig "spill" og forståelse av markedet, ble det noen «tørkeår». Men ut fra intet spratt det plutselig frem en annen person. Nå har vi vært sammen i over 12 år.. Konklusjon: man trenger ikke være alfa-hann for å finne seg en partner. Man trenger nok å være alfa-hann dersom man skal sikre seg et nytt ligg og havne i «1000-partner-klubben». Tilfeldighetene skal ha det til at dette ikke er så viktig for meg. Eller; er det tilfeldig? Har jeg bare innsett realiteten, og prøvd å dra nytte av de positive sider som er der? Mange Alfa-menn er tross alt elendige livspartnere. Mange andre mannfolk er også dårlige partnere, for alle del. Er ikke slik at bare fordi man ikke er alfa-hann, så er man automatisk den perfekte partner. Absolutt ikke. Men, altså, dersom man har følt litt på usikkerhet og sårbarhet på dating-arenaen, så kan man om ikke annet hvertfall bringe inn en del innsikt og erfaringer inn i forholdet?! Vet da faen .. Men jo; på tampen: når jeg ser hvor mange kollegaer, venner og bekjente som (omsider?) har klart å lande en partner, så forstår jeg at det er håp! Se det rundt. Det er virkelig håp! 🙂 Men du må nok helst tro det selv. Og jobbe litt med å få kategorisert og sortert tankene dine. For akkurat nå var det mye negative tankespinn, som ikke er konstruktivt overhodet! Lykke til! Anonymous poster hash: 759b7...d46 At det er med sosial intelligens osv, er det du som sier. Den brutale sannheten er at hvis man ser bra ut, drar man masse damer og får masse ligg. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (6 timer siden): At det er med sosial intelligens osv, er det du som sier. Den brutale sannheten er at hvis man ser bra ut, drar man masse damer og får masse ligg. Nei. Du kan se så bra ut som du vil, men har du en elendig personlighet så hjelper det ikke. Det samme kan du si andre veien, du kan se elendig ut, men har du en bra personlighet så hjelper det. Den brutale sannheten er at du ikke kan forvente at alle kvinner skal like deg. På samme måte som du ganske åpenbart ikke liker alle kvinner. 4 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Treid Tort skrev (9 timer siden): Jeg har bra personlighet. Det er utseendet som er problemet. Har du noe eksempel på før og etter kirurgi bilder? Det kan være reklame fra kururgen, eller hva som helst, som er ca like "ille" som ditt problem. Så vi ser hva du tror ingen vil ligge med uansett personlighet. Og realistisk etter operasjon resultat som drar damer uansett personlighet. Endret 5. februar 2023 av Mag ne 1 Lenke til kommentar
Gjest 759b7...d46 Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (8 timer siden): At det er med sosial intelligens osv, er det du som sier. Den brutale sannheten er at hvis man ser bra ut, drar man masse damer og får masse ligg. Utseende hjelper jo på. Spesielt førsteinntrykket baseres mye på utseende. Du får deg riktignok ikke automatisk ligg bare via et førsteinntrykk. Har en kamerat som kan skrive under på det. Han er nemlig veldig høy, kjekk og generelt good-looking. Dessverre er ikke snakketøyet helt i orden. Problemet hans er rett og slett at i det sekund han åpner munnen, skygger kvinnene banen. Utseende alene hjelper ikke. Man må tilbyr noe mer. Og uten utseende, kan du lykkes like godt - dersom du er interessant å snakke med, får frem at du er et godt valg, etc etc. Men joda - det er vrient. Tinder o.l. har ikke gjort det så mye enklere. Der inne må man hele tiden konkurrere mot tusenvis av andre - på en plattform som KUN fokuserer på utseende. Heldigvis trenger man ikke bruke Tinder. Vil tro en del damer er lei av plattformen og tilfeldige ons, og ønsker mer seriøse folk? Anonymous poster hash: 759b7...d46 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Treid Tort skrev (8 timer siden): At det er med sosial intelligens osv, er det du som sier. Den brutale sannheten er at hvis man ser bra ut, drar man masse damer og får masse ligg. Det er helt klart en sannhet i det. Kropp og utseende teller mye i alderen 16-22år. Dette sier ikke noe om fremtiden, personligheten, hvem man blir sammen med senere osv. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Gjest ac81a...695 skrev (På 31.1.2023 den 1.02): Jeg har sett jenter på gata som jeg ikke kjenner bare løpe fra meg uten at jeg har sagt noe. Hvorfor skulle de gjøre det? 2 Lenke til kommentar
Gjest 3766c...6f1 Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Iki skrev (5 timer siden): Nei. Du kan se så bra ut som du vil, men har du en elendig personlighet så hjelper det ikke. Min erfaring er at kjekke menn har mer sex enn mindre kjekke menn. Spesielt når det gjelder one night stands og jenter som viser initiativ. Kombinasjonen av kjekk og eksklusivitet (musiker, rik, leder,…) later til å gå langt i å kompensere for elendig «personlighet» på sjekkeren. Om noe så virker det som om det er lettere for bona fide drittsekker å etablere varige forhold. Menn som oppleves som truende, løgnaktige og selvsentrerte later til å være oftere gift og med barn enn mer sympatiske menn. Anonymous poster hash: 3766c...6f1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 Gjest 3766c...6f1 skrev (5 minutter siden): ....Om noe så virker det som om det er lettere for bona fide drittsekker å etablere varige forhold. Menn som oppleves som truende, løgnaktige og selvsentrerte later til å være oftere gift og med barn enn mer sympatiske menn. Anonymous poster hash: 3766c...6f1 Ok, enda et problem for Ts altså, han er kjempesympatisk med en bra personlighet... 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg