Deechon Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 En av mine nyeste hobbyer er å lage spillvideoer. Holder på å lære meg redigering og det å produsere egenskapte videoer. Under her er en av mine første videoer (som er fra spillet counter strike) Hadde vært kult om jeg fikk noen tilbakemeldinger på om det er ok kvalitet eller for dårlig. Jeg vil lære 😀 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 1. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg lekte meg litt med Adobe Premier og ett par andre programmer og lagde en film til (fra call of duty) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Vil si dette er ett steg over hva sønnen min på 11 produserer på Youtube, bare det ikke er CS eller CoD, men Gorilla tag og Roblox. Av de to du har her, likte jeg den første best. Summasummarum: hvis du er 12-16 år så er dette flott. Hvis du er 18+ er det ganske miserabelt. 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 1. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2023 Ok takk for tilbakemelding. Jeg er 25 (nesten 26 hehe) så da sitter nok ikke standarden så bra. Det hadde nok vært ok filmer i 2010, men jeg ser at det er litt kleint laget for 2023 standard. Jeg får mekke litt mer og se om jeg kan lage noe bedre. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Alle må jo starte et sted 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå