andesam Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har tenkt til å kjøpe en ny hardisk, en som har mye lagrings plass. Har tenkt litt på WD 250gb hardisken (s-ata). Men er det noen som har noen andre annbefalinger? Bruker for det meste hardisken til spill, filmer, bilder ect. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ville nok gått for den jeg og wd har jo ord på seg for å være litt bråkete.. har to wd disker selv, og har aldri merket noe bråk fra de... GO FOR IT Lenke til kommentar
geiri Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Om det ikke brenner så hadde jeg villet vente litt. Kommer vel noen fete seagate disker straks tenker jeg. Opp mot 500gb er ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vente hvor lenge skal man vente da....det vil ikke plutselig og komme en 500GB disk, dette går gradvis oppover. WD250 disker eller hardisker koster ikke mye, har man penger så er det bare og kjøre på. De største diskene har vel aldri hvert så billige som de er nå ?? Lenke til kommentar
Lasseyboy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Fikk WD 250gb S-ATA disken for noen dager siden Den funker kjempebra til meg. Syns kanskje den "bråker" litt smått av å til Men ellers annbefaler jeg deg til å kjøpe den Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Se sig.. 120 wd 1 år funker fett. Skjærmkort vifta bråker meir! enne den (den er stille) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå