petterg Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 OEM versjonen av win xp pro er ganske mye billigere enn retail versjonen. Prisforskjellen er jo like stor som en billig pc! Jeg trenger en lisens til... er det noen som vet hva som avgjør om jeg kan kjøpe OEM lisens? Må jeg kjøpe komplett maskin, eller holder det med et utvalg av hardware? Btw: noen som vet om en hardware butikk hvor det er mulig å snakke med en kar med litt data kunskap på telefon uten å måtte vente i timevis? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nok at du kjøper en HDD eller hovedkort.... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) komplett er jo ok Det tar jo en evighet å komme fram. Prøvd mange ganger og gitt opp hver gang. Riktignok bare prøvd i oslo. Nok at du kjøper en HDD eller hovedkort.... Sikker? I såfall ble jeg lurt på Komplett i Oslo for noen uker siden. Kjøpte HD + XP pro. Edit: quote syntax feil Endret 13. januar 2004 av petterg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 komplett er jo ok Det tar jo en evighet å komme fram. Prøvd mange ganger og gitt opp hver gang. Riktignok bare prøvd i oslo. Nok at du kjøper en HDD eller hovedkort.... Sikker? I såfall ble jeg lurt på Komplett i Oslo for noen uker siden. Kjøpte HD + XP pro. Edit: quote syntax feil Nå er det viktig å presisere at Komplett.no og Komplett/Datakjeden (eller Databutikken?) ikke har noe med hverandre å gjøre lenger... Lenke til kommentar
ohoholm Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du får kjøpt OEM med CPU, RAM, hovedkort eller annen grunnleggende hardware. En får faktisk ikke kjøpt den med hardisk, cd-rom o.l. Det er i alle fall det komplett fortalte da jeg kontaktet dem før jeg kjøpte min. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 fikk svar fra pcutstyr.no: Man får oem bare man kjøper en eller annen form for hardware. T.o.m en musmatte er nok! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 L@@k her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
ohoholm Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) oki... får vel bøye meg her. Tydligvis endret policy på dette. Endret 14. januar 2004 av ohoholm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå