WiiBoy Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 3D printing begynner å bli stort og kommer til å bli veldig stort i fremtiden. Jeg ønsker meg en egen underkategori på det temaet der man kan ha diverse tråder. På Diskusjon.no i dag, så er det en «Den store 3D Print Tråden» som er på 164 sider med alt mellom himmel og jord. Jeg vil ha konkrete råd/tips om spesifikke printere, hvor jeg kan kjøpe billig filaments i Norge, etc. og det er uhensiktsmessig å søke gjennom en sånn tråd. Jeg ser for meg at https://www.diskusjon.no/forum/356-hobbyer/ kunne fått en underkategori «3D printing». På den måten får man gruppert mer spesifikke tråder om temaer som omhandler 3D printing. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Takk for tips. Vi har en litt bredere kategori som heter "Elektronikk og mekanikk". Vi har erfart at det å spisse kategorier har en negativ effekt på å skape engasjement innenfor emnet vi ønsker å fremme. Vi ønsker at folk skal lage egne tråder i stedet for å bruke samletråder, så jeg oppfordrer til å bruke den kategorien for alle 3D-printing relaterte emner. https://www.diskusjon.no/forum/339-elektronikk-og-mekanikk/ Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Gavekort skrev (På 29.1.2023 den 13.28): Takk for tips. Vi har en litt bredere kategori som heter "Elektronikk og mekanikk". Vi har erfart at det å spisse kategorier har en negativ effekt på å skape engasjement innenfor emnet vi ønsker å fremme. Vi ønsker at folk skal lage egne tråder i stedet for å bruke samletråder, så jeg oppfordrer til å bruke den kategorien for alle 3D-printing relaterte emner. https://www.diskusjon.no/forum/339-elektronikk-og-mekanikk/ Kunne kanskje kalt den for 3d-printing, elektronikk og mekanikk..? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Sjørøver skrev (2 timer siden): Kunne kanskje kalt den for 3d-printing, elektronikk og mekanikk..? Tja. Jeg personlig mener 3D-printing inngår under mekanikk, så det blir litt smør på flesk. 3D-printing er klart mer populært enn f.eks. CNC/CAM-maskinering, men det oppnår det samme. Jeg kan heller jobbe litt med å få presentert 3D-printing litt bedre i kategorien. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Gavekort skrev (2 timer siden): Jeg kan heller jobbe litt med å få presentert 3D-printing litt bedre i kategorien. Du er en knupp. Kunne du fått inn Mat en eller annen plass også? Ser ikke helt hvor jeg skal spørre om jeg lurer på noe med matlaging. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 11 minutes ago, Sjørøver said: Du er en knupp. Kunne du fått inn Mat en eller annen plass også? Ser ikke helt hvor jeg skal spørre om jeg lurer på noe med matlaging. Mat og drikke har sin egen kategori allerede Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Mr. A skrev (8 minutter siden): Mat og drikke har sin egen kategori allerede Den var ikke så veldig logisk plassert, synes jeg. Men er nå uansett fornøyd at jeg fant kategorien. Har tidligere sjekket her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå