Frode789 Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 https://www.boardgamedungeon.net/ Hei alle sammen Jeg har startet Board Game Dungeon, et nytt brettspill community. Siden er i "beta", da jeg ønsker tilbakemeldinger, og for å la siden vokse i "riktig" retning mtp. features. Jeg ønsket å lage en moderne brettspill-platform, med ekstra fokus på de sosiale aspektene som grupper, turneringer, visning av dine samlinger/minis etc. - Nettsiden er powered av en av de mest avanserte forum programvarene, Xenforo. Rik på muligheter, moderne, ryddig og mobil-vennlig design/layout. - Dedikert nyhets-seksjon for mine artikler og nyheter. Jeg har hatt intervju nylig med skaperen til det populære brettspillet Valor & Villainy, og legger jevnlig ut nytt innhold. - Lag dine egne brettspill-klubber, med medlemslister, eget forum, logo, event system og mye mer. - Organiser og join turneringer til brettspill. Softwaren lager automatisk brackets/grupper etter hvilke innstillinger du legger inn. Vi hoster også egne turneringer jevnlig. Akkurat nå har vi en turnering i Terraforming Mars gående Planen er å etterhvert ha egne leagues i de mest populære spillene. - Del og se kule brettspill kreasjoner i vår "Showcase". Elegant portal med fokus på visuell presentasjon og enkel kommentering/interaksjon. Og mer Håper du vil vurdere å sjekke ut/joine! 2 1 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. april 2023 Forfatter Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Vil du vinne brettspill klassiker i oppdatert versjon - Great Western Trail 2nd Edition? Se detaljer om påmeldingskrav og delta nå på https://www.boardgamedungeon.net/raffle/3/view Med mer aktivitet på BGD så kan du få muligheten til å delta med flere "tickets" for å øke dine vinnersjanser! (og det kommer flere slike sjanser med lignende krav). Lykke til og god brettspill-påske! Endret 2. april 2023 av Frode789 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå