ttiger Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Det er noe rart med lyden på min ps5. Dette gjelder hbo og disney sin app.På netflix er alt ok. Har prøvd å bytte hdmi port og kabel. Samme greia. Bruker dolby ut på ps5. Noe som har noen tips? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Kan det være at disney og hbo bruker en annen type video/lydstream enn hva netflix bruker? Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 28. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2023 xClaymanx skrev (10 minutter siden): Kan det være at disney og hbo bruker en annen type video/lydstream enn hva netflix bruker? Vet ikke helt. Men det ble bare sånn plutselig. Har fungert bra før. kan være noe med min gamle forsterker. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Da skulle det eventuelt være over hele fjøla Kan det ha noe med dts eller noe slikt å gjøre? Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 xClaymanx skrev (2 timer siden): Da skulle det eventuelt være over hele fjøla Kan det ha noe med dts eller noe slikt å gjøre? Har prøvd det også 🥺 mener jeg. men dolby digital skulle vell være safe Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Nei, da er jeg litt rådvill. Men siden det fungerer på det ene og ikke det andre vil jeg tro at det er noe med måten de komprimerer lyden på. Har du prøvd å koble til en PC å sett? Evt en ps4/xbone? Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 xClaymanx skrev (1 time siden): Nei, da er jeg litt rådvill. Men siden det fungerer på det ene og ikke det andre vil jeg tro at det er noe med måten de komprimerer lyden på. Har du prøvd å koble til en PC å sett? Evt en ps4/xbone? Enig høres rart ut alt av lyd. har en imac jeg kan prøve på den. må rigge litt da… takk for tipsene 1 Lenke til kommentar
Faapaa-Olsen Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 jeg har tilsvarende problem, lyden skurrer sporadisk hvert 3min i ca 3-5sekunder. Dette gjelder forøvrig alle innganger som nett-tv apper installert og vanlig antenne og ps5 hdmi, men når ps5 spilles (spill) så hakker med fargeflimring i samsvar med lyden. Philips tv 55pus8303/12. fabrikkinnstilling og reinnstallasjon har null betydning, pågått ca siste 8mnd. Hva årsak og evt hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå