Gå til innhold

Netthandel mister troverdighet


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Noen fler enn meg som stadig mottar påminnelser om å hente varer jeg aldri har bestilt ?
At det er tilnærmet umulig å komme frem til firmaenes kundesenter for å løse opp i rotet, kommer i tillegg.

Netthandelbedriftene og distribusjonsselskapene må renne over av klagesaker, retur og pakker som aldri blir hentet eller betalt.

Denne sterkt voksende bransjen er preget av dårlige datanerdløsninger, «villvest», useriøse aktører og dårlig kvalitetssikring.

Heretter skrur jeg av alle cookies og unngår hvis mulig, alle netthandelløsninger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Har brukt noe tid på å spore noen av feilsendingene og havner gjerne hos mennesker som ikke på noen måte ligner mitt navn, epostadresse, boligadresse eller telefonnummer.

Bare dataslurv,  utydelig håndskrift eller kynisk svindel ?

Uansett en ødeleggende utvikling for netthandelens troverdighet og digitalisering generelt…..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...