Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Noen fler enn meg som stadig mottar påminnelser om å hente varer jeg aldri har bestilt ? At det er tilnærmet umulig å komme frem til firmaenes kundesenter for å løse opp i rotet, kommer i tillegg. Netthandelbedriftene og distribusjonsselskapene må renne over av klagesaker, retur og pakker som aldri blir hentet eller betalt. Denne sterkt voksende bransjen er preget av dårlige datanerdløsninger, «villvest», useriøse aktører og dårlig kvalitetssikring. Heretter skrur jeg av alle cookies og unngår hvis mulig, alle netthandelløsninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Har brukt noe tid på å spore noen av feilsendingene og havner gjerne hos mennesker som ikke på noen måte ligner mitt navn, epostadresse, boligadresse eller telefonnummer. Bare dataslurv, utydelig håndskrift eller kynisk svindel ? Uansett en ødeleggende utvikling for netthandelens troverdighet og digitalisering generelt….. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Ikke vært borti dette selv. Handler kanskje via nett 1 gang per måned i snitt, så blir ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå