Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kaster man sexleketøy?

Gjest 58b9f...a47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 58b9f...a47
Deechon skrev (3 minutter siden):

Enten så kan du gi blanke F og bare kast alt rett i søpla (pakk det inn i en annen pose hvis du vil være anonym)

Eller så kan du hive det på den nærmeste dynga der du bor.

Det kan ikke få noe konsekvenser det? Jeg bor i blokk. Tør ikke kaste på nærmeste dynga for havner sikkert i lokalavisa når de finner en søppelsekk med 10 dildoer og x antall vibratorer haha 

Bäcker skrev (2 minutter siden):

Kondomeriet og andre butikker som selger tilsvarende, har plikt til å ta imot gratis fra forbrukere. Du behøver ikke å ha kjøpt det der du leverer.

Bor dessverre ikke i nærheten av et, men om jeg tok kontakt med de på mail, tror du de hadde gått med på at jeg sendte alt i en eske og betalte for frakten selv? 

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Gjest 58b9f...a47 skrev (3 minutter siden):

Bor dessverre ikke i nærheten av et, men om jeg tok kontakt med de på mail, tror du de hadde gått med på at jeg sendte alt i en eske og betalte for frakten selv? 

Jeg kan mye om avfall og gjenvinning, men jeg er dessverre ikke tankeleser... 😉 Ikke glem at du må sette avsender på adresselappen, sånn at du er informert.

Endret av Bäcker

Dette er el-avfall så for dei fleste så må du innom miljøstasjonen. I tillegg kan du levere småelektrisk på dagligvarebutikkar og el-varehus. 

Eg tenkjer nok at eg ville tatt kniven og skåret av silikonen som du kastar i restavfallet og at du leverer berre batteri og el-motor på miljøstasjonen, så er det ikkje så tydeleg kva det er. 

• Innsiktsfullt 1
Gjest 58b9f...a47
The Avatar skrev (5 minutter siden):

Dette er el-avfall så for dei fleste så må du innom miljøstasjonen. I tillegg kan du levere småelektrisk på dagligvarebutikkar og el-varehus. 

Eg tenkjer nok at eg ville tatt kniven og skåret av silikonen som du kastar i restavfallet og at du leverer berre batteri og el-motor på miljøstasjonen, så er det ikkje så tydeleg kva det er. 

Det var lurt!! Takk:) 

Gjest 58b9f...a47
Woff skrev (3 timer siden):

Hva med gjenbruk? 😊
Sikkert en nabo som trenger utstyret?

Det var en god ide. jeg skal skrive et innlegget i gruppa til sameiet på facebook og si at jeg har 8 dildoer og diverse vibratorer og butt plugs å gi bort, kom til leilighetsnummer ** den som vil ha. ;) 

• 2 uker senere...
Gjest 78cb7...87f
Gjest 58b9f...a47 skrev (På 27.1.2023 den 15.05):

Har en rekke vibratorer som går på batteri + dildoer i silikon, glass og lignende. Har lyst til å kvitte meg med dette men hvor i alle dager kaster man sånt? Vil jo helst ikke at noen skal se at jeg kaster det heller

Er vel mulig å legge d i en pose ! 
kan leveres på Sortering mottak (EE avfall) 

Anonymous poster hash: 78cb7...87f

• Opprett ny...