Gjest a2cb0...013 Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Hei Et firma jeg fikk kreditert noen varer hos, sier i dag at de har utbetalt feil kredittnota juni 2022. Eller at de har utført kreditnota 2 ganger. Jeg kan se fra epost at jeg har fåt 2 kreditnota billag for samme beløp men kontoutskriften viser at jeg bare har fått utbetalt beløpet 1 gang. Nå har de sendt meg faktura for det beløpet de mener jeg har fått ekstra med kort betalingsfrist. Er dette innafor, hva slags rettigheter har jeg her? Anonymous poster hash: a2cb0...013 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Hvis du bare har fått utbetalt beløpet en gang er vel saken grei. Da tar du kontakt med firmaet og informerer dem om at de har gjort en feil. Hva slags dialog har du hatt med dem allerede? Lenke til kommentar
Gjest a2cb0...013 Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Zlatzman skrev (21 minutter siden): Hvis du bare har fått utbetalt beløpet en gang er vel saken grei. Da tar du kontakt med firmaet og informerer dem om at de har gjort en feil. Hva slags dialog har du hatt med dem allerede? Første forespørsel var i august, så sa jeg at det måtte vært gjrot en feil. så i oktober ba de om dokumentasjon, sendte de bankutskrift fra perioden det var snakk om, de sa de skulle sjekke med SVEA. Hørte ikke noe mer før i dag, da sender de meg faktura. Blir jo litt frustrert. Anonymous poster hash: a2cb0...013 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Dobbeltsjekk at du faktisk bare har fått utbetalt én gang og bestrid kravet. 1 Lenke til kommentar
HW1 Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 be dem opplyse om hvilken dato og hvilket bankkontonummer de har betalt til. 1 Lenke til kommentar
Gjest a2cb0...013 Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 oddeh skrev (8 minutter siden): Dobbeltsjekk at du faktisk bare har fått utbetalt én gang og bestrid kravet. Det er allerede gjort, og jeg har jo sendt de bankutskrift i pdf HW1 skrev (4 minutter siden): be dem opplyse om hvilken dato og hvilket bankkontonummer de har betalt til. Har fått det fra SVEA, dato i juni til mitt kontonr. Anonymous poster hash: a2cb0...013 Lenke til kommentar
HW1 Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Gjest a2cb0...013 skrev (Akkurat nå): Har fått det fra SVEA, dato i juni til mitt kontonr. Anonymous poster hash: a2cb0...013 Og svea skriver spesifikt at de har utbetalt to ganger? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Sikkert kjøpt på handlekonto slik at det tilbakeført på handlekonto + tilbakeført på din konto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå