stamkunde Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Når jeg trykker for å laste dokument i mobilen, så har jeg visstnok trykket slik at det kun skal gå til utskrift, dermed får jeg ikke opp vedlegget jeg har lastet opp. Hvor endrer jeg slik at jeg laste ned og åpne dokument f.eks til office? Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 stamkunde skrev (32 minutter siden): Når jeg trykker for å laste dokument i mobilen, så har jeg visstnok trykket slik at det kun skal gå til utskrift, dermed får jeg ikke opp vedlegget jeg har lastet opp. Hvor endrer jeg slik at jeg laste ned og åpne dokument f.eks til office? Og du spør helt uten å nevne hvilken mobiltelefon du har? 1 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 Sharpings skrev (9 timer siden): Og du spør helt uten å nevne hvilken mobiltelefon du har? samsung. Gjør jeg endringer i innstillinger? Lenke til kommentar
ali q Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Lastet opp hvor? Hvilken app er det du snakker om? Gå til innstillinger i Samsung, gå til appen det gjelder, fjern standardvalgene du tydeligvis har gjort i den spesifikke appen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) 17 minutes ago, stamkunde said: samsung. Gjør jeg endringer i innstillinger? Og jeg kjører en Ford. Hvordan bytter jeg drivreim?... Prøv dette fra en standard Android telefon (pixel) å se om det virker: Clear an app's default settings Open your phone's Settings app. Tap Apps. Tap the app that you no longer want to be the default. If you don't see it, first tap See all apps or App info. Tap Open by default. Turn off Open supported links. After clearing the default, when you take that action again, your phone will ask you which app to use. Endret 27. januar 2023 av Complexity Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 28. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2023 det pleies å spørre når man har gjort noe, om du vil bruke denne som standard til å åpne dokumenter, også har jeg visstnok gjort det med utskrift, også har det endt med at jeg ikke kan åpne dokumenter på utskrift, derfor vil jeg endre det til office eller annet. Lenke til kommentar
ali q Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 Så endre det? Du har fortsatt ikke sagt hvilken app det gjelder, og da kan vi ikke gi deg mer spesifikke løsningsforslag (men de du har fått burde være enn godt nok hvis du tok deg tiden til å lese og ikke bare skrive/repetere deg selv) 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 11. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2023 ali q skrev (På 30.1.2023 den 3.39): Så endre det? Du har fortsatt ikke sagt hvilken app det gjelder, og da kan vi ikke gi deg mer spesifikke løsningsforslag (men de du har fått burde være enn godt nok hvis du tok deg tiden til å lese og ikke bare skrive/repetere deg selv) det er ingen app, vanlig mobil, Lenke til kommentar
ali q Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) stamkunde skrev (1 time siden): det er ingen app, vanlig mobil, Selv "vanlige (Samsung) mobiler" har apper........................................ Endret 11. februar 2023 av ali q Lenke til kommentar
ali q Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Dobbelpostbug Endret 11. februar 2023 av ali q Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 stamkunde skrev (6 timer siden): det er ingen app, vanlig mobil, "Vanlig mobil" ja. Det oppklarte dessverre ikke noe, så her må du i det miste forsøke å hjelpe oss og hjelpe deg. Hvilken mobil er det snakk om? Og det hjelper ikke mye å si Samsung eller grønn mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå