Gå til innhold

Anmeldelse: Forspoken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elgen-Hansi skrev (51 minutter siden):

Trist lesing! Har gleda meg veldig til dette spillet :(

Det kan jo være at du liker det for det om ikke anmelderen liker det ;) 

Det sagt før, visste dette ville floppe. Spilte selv demoen også og det var ikke en kjekk opplevelse

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Dette var et spill som gjorde at jeg begynte å vurdere å handle ps5 så snart som mulig. Så veldig bra ut, men etter å ha lest omtaler og sett flere videoer av spillet er jeg tilbake til Ratchet og clank som eneste store grunn til å skaffe ps5 kjapt. Ps dette er ikke ment som negativt om ps5, bare at jeg klarer å vente litt lengre nå (tror jeg).

Lenke til kommentar

20 timer inn i spillet og enda ikke ferdig.

Har mye å trekke det for, men samtidig klarer jeg ikke legge det fra meg. Bruker mye tid å oppgradere egenskaper, utforske verden, gjøre labyrinter og valgfrie sjefskamper. Kampsystemet fenger meg og jeg liker måten jeg kommer meg frem i verden på. Historien og karakterene i spillet er så som så syns jeg og på mange måter spillets svakeste del. Er og helt enig med digital foundry om at bygninger etc. Ikke helt virker å passe naturlig inn i verden.

I tillegg har jeg satt på Japansk tale. Anbefales. Gir spillet en bedre stemning. 

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tharos. skrev (På 28.1.2023 den 15.03):

Vet ikke om jeg er blind, men jeg savner info om hva slags plattform spillet kom ut på/ble spilt på...

Du er ikke blind. Vi glemte å legge det til. Har gjort det nå (ute til PC og PS5, testet på PS5).

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Jeg vil gi spillet 8/10 er veldig underholdene syntes jeg litt mye cutscener og prating til tider og kjedelige byer, ellers bra. Kan ikke spille på ultra high grafikk innstillinger da crasher spillet på pc, bruker RTX 4090 mulig feil med driver eller noe ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...