Spillredaksjonen Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Fra grøss til fargerikt rytmespill – The Evil Within-utviklerne gjør noe helt nytt Hi-Fi Rush er ute allerede nå. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Testet det litt før jeg la meg i natt. Virkelig en gledelig overraskelse! 😁 Lenke til kommentar
tjall Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Ok, kall meg nysgjerrig. Evil within 2 er for meg et av tidenes beste grøsserspill. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Så meget gøy ut. Og mye bra musikk. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 tjall skrev (49 minutter siden): Ok, kall meg nysgjerrig. Evil within 2 er for meg et av tidenes beste grøsserspill. Nyskjerrigper Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Virker interessant til nå men ikke helt min type spill. Savner sunset overdrive når jeg spiller det😅 Lenke til kommentar
tjall Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Eddie_Peddie skrev: Virker interessant til nå men ikke helt min type spill. Savner sunset overdrive når jeg spiller det😅 Åh, det var fett. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Digger Ghostwire: tokyo og med det er jeg sikker på at dette spillet er bra for det det er, men er ikke helt min halvliter. Men de klarer nok ikke lure meg til å abonere på GP med dette uansett. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Eddie_Peddie skrev: Virker interessant til nå men ikke helt min type spill. Savner sunset overdrive når jeg spiller det😅 Uff, da! Sunset var et spill jeg virkelig gledet meg til, men var åpenbart laget av folk som trodde de var sykt morsomme men ikke var det i det hele tatt alikevel. Ordet "cringe" er det minste jeg kan si om det. Litt artig gameplay, da, ihvertfall. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Chaos_Niddhogg skrev: Eddie_Peddie skrev: Virker interessant til nå men ikke helt min type spill. Savner sunset overdrive når jeg spiller det😅 Uff, da! Sunset var et spill jeg virkelig gledet meg til, men var åpenbart laget av folk som trodde de var sykt morsomme men ikke var det i det hele tatt alikevel. Ordet "cringe" er det minste jeg kan si om det. Litt artig gameplay, da, ihvertfall. Spiller det ikke for story men for å hoppe rundt og bruke de digg våpna og få alt oppgradert. Støyen husker jeg ikke🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå