Spillredaksjonen Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Redfall gir deg våpen og egenskaper til å slakte vampyrer akkurat som du vil Det neste fra Dishonored-utvikleren har fått dato og ny trailer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Føler kanskje de burde droppet å vise frem dette slik det er nå. Jeg var litt spent på dette, og håpet jeg kunne børste støv av Xbox'en med noen kompiser, men etter denne traileren så ble jeg mer eller mindre uinteressert. Synd mtp. deres forrige spill jeg spilte, Prey, var så bra som det var. Endret 26. januar 2023 av Mojo Wangen Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Arkane er vel den spillutvikleren jeg har mest sans for og har spilt nesten alle spillene deres minst to ganger. Naturligvis gleder jeg meg til Redfall, selv om denne traileren la en liten demper. Men jeg likte ikke traileren til Deathloop heller, og det var jo et godt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå