MorraDi Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 En av PC'enes hovekort (Abit KT7) har tatt kvelden. Jatta,det bare døde etter en natt med MOHAA. Viftene går, men that's it. Og jeg har prøvd alle triks mghp på å få det opp igjen. Så da tenkte jeg at stunden har kommet for oppgradering. Men hva får jeg mest ut av? P4 1.600 Northwood på Abit SD7 eller Athlon XP 1600/1700/1800 på MSI KT3? Overklokkes skal det, men ingen ekstreme saker. Noen råd? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 P41600 kan du jo klokke noe sykt da :smile: Men jeg skal selv oppgradere snart og da vil jeg gå for en XP1800+ ,MSI KT3 (kanskje ULTRA-ARU) Har lest litt om det kortet og det virker rått. Uansett hva du velger,så vil du ha en bra løsning i hvertfall. Har selv vært litt usikker på hva jeg skal velge av AMD og Intel nå. Går du for Intel,så kjøp 1600 eller 1700 (billig) De er visst ganske snille på overklokking :smile: Mio Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 P41600 kan du jo klokke noe sykt da :smile: Men jeg skal selv oppgradere snart og da vil jeg gå for en XP1800+ ,MSI KT3 (kanskje ULTRA-ARU) Har lest litt om det kortet og det virker rått. Uansett hva du velger,så vil du ha en bra løsning i hvertfall. Har selv vært litt usikker på hva jeg skal velge av AMD og Intel nå. Går du for Intel,så kjøp 1600 eller 1700 (billig) De er visst ganske snille på overklokking :smile: Mio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå