Spillredaksjonen Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 Det neste fra Desperados III-utvikleren bytter ut cowboyer med sjørøvere Sanntidstaktikkspillet Shadow Gambit lover endeløs frihet til å spille som du vil. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 I utgangspunktet likte jeg stilen på Desperados bedre, men det kan hende denne stilen står bedre til den nye historien. Jeg er iallefall klar som ett egg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 Greit nok, men hvorfor i alle dager har dere ikke lagt ut forspoken review alt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 At det er fantasi gjør det med en gang mindre interessant for meg, pirater er jo kul nok tema, uten å gjør det til noe Pirates of the Caribbean stuff Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 Dette blir fort eit kjøp. Stor tilhengar av Desperados-serien og Shadow Tactics var moro. Med eitt(?) unntak i D3 har det alltid vore basert på realisme, mens her er går dei fullstendig over til det overnaturlege. Eg trivest godt i westernsjangeren, men fantasisjørøveri går nok bra. Gameplay er uansett det viktigaste i desse spela. Eg synest karakterane i Desperados var betre i dei to første enn siste utgåve. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Baldini skrev (20 timer siden): Greit nok, men hvorfor i alle dager har dere ikke lagt ut forspoken review alt? De piner seg sikker sakte men sikkert gjennom det :) 68/100 i snittkarakter er gjennomsnittet basert på 67 kritikeranmeldelser. Burde vel si noe det. Så kan du velge å tro på de som gir 40/100 eller de som gir 95/100. Vanskelig det der ;) Gjennomsnittet pleier å stemme ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå