sarpi Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 Hei jeg ser etter jobbe så på Facebook at dem hadde sånne sider der det står jobbe i Oslo, Har fagbrevet i salg og service, søk i butikk eller med kunder. Mens jeg studere ved si av søker derfor deltid. Men kan jeg skrive der inne uten av venner og familie ser det, og hvordan kan gjøre sånn at bare dem på gruppa ser det og ingen andre? Hjelp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 jeg tror du må omformulere dette så vi skjønner hva spør om , for jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Hvis jeg forstår det rett lurer han på hvordan han kan søke på jobber i ulike grupper på facebook uten at hans facebook venner ser dette? Noen grupper tillater at man poster anonymt men hvor mange jobber du får ved og gjøre det er vel tvilsomt. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Om andre enn medlemmer ser innleggene kommer an på innstillingene for gruppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå