xthal Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vi søker psykisk sterke personer i forbindelse med jungelopprydding i serverrom #3. Søkerene bør ha fotografisk hukommelse, ekstrem balanseevne og være i stand til å klare seg i dagevis uten mat og drikke om de skulle rote seg bort. Arbeidsplassen: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) s'atan Endret 13. januar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 det der ser ut som patche-skapet som står på gamleskolen min... der var det brukt 10m. lange kabler på strekk på opptil 20 cm. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 var det alt? jeg har f*** fiksa verre jobber i søvne!!! jeg sier bare en ting: barnemat. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg vil heller dø enn å rydde opp i det ****** der. Har sett grusome patcheskap, men ingenting når det ****** der til knærne engang. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Se der ja...uff å rot! La meg få jobben Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det er da ikke vanskelig det der? Man tager kun et par never "bagasje-lapper" (som kan stjæles fra flyplass), et stykk stanley-kniv, og så setter man igang: * Knytt først to merkede bagasje-lapper rundt en ledning. * Skyv bagasje-lappene inn til dem kommer til kontakten. * Skift ut ledningen med en kortere, kapp eventuelt den opprinnelige ledningen i to for lettere å få den til h'elvetet vekk. * Gjenta 240 ganger. --- => Done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå