SvUpP Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Mens jeg drev å lette etter en pen kasse å installere min nye PC i kom jeg over Netconnection ANS. Der har de til salg en pen kasse fra CoolerMaster. Men i min søken etter å finne ut mere om insiden på denne kassa startet jeg å lete. Det jeg fant ut var at i HELE VERDEN så var det BARE Netconnection som solgte akkurat denne kassa. Ikke engang Nettbutikker i USA som CoolerMaster selv hadde satt opp som Premium WebShop hadde den. Ingen hadde rewievs noen steder, ingen steder solgte den. (I tillegg til linker fra CoolerMaster lette jeg etter kassa med Google og Alltheweb). Har virkelig lille Netconnection (som ikke har svart på noen av mine henvendelser angående kassa, og IKKE har klart å få opp noe bilde av den på sidene sine) fått tak i et verdens-scoop, eller....? Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har handlet på siden. De svarer ikke eller sender omtrent. Jeg ventet i 1 månde på en musematte jeg bestilte. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har kjøpt flere ting hos dem, og kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempefornøyd! Raske til å sende å svarer fort og hyggelig på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå