polsen Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Hei, noen som kan anbefale et slikt stativ? Jeg ønsker ikke å henge ting på mine (gipsplate)vegger, så jeg vurderer et slikt stativ. Typisk noe enkelt, som lar en gjøre pullups osv. Planen er å montere på noen egne remedier for å trene fingerstyrke o.l. på toppen av stativet, så det trenger ikke være avansert, men bør ha en ramme øverst. Vet ikke helt hva som er anerkjente butikker/leverandører av denne typen utstyr. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Sportsmaster.no, har selv ett fullt cage med nedtrekksapparat. Veldig fornøyd. Har bare kjøpt og hentet, så vet ikke hvordan kundeservice er, har ikke trengt de. Har også en løpemølle fra de. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 22. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Takk for tips, sjekker ut websiden nå! "Pivot H3260 Power Cage" ser faktisk akkurat ut som det jeg hadde i tankene! Endret 22. januar 2023 av polsen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Det er akkurat den jeg har, bare jeg har en litt tidligere modell. Veldig fornøyd med den! Solid sak! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå