stamkunde Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Trenger kamera som skal være ekstern i forbindelse med eksamen, så hvordan koble den opp til pc og wifi slik at det gjør rommet funksjonelt at de på andre siden kan se at det er ikke andre personer i rommet i forbindelse med eksamen? Hvilke bra alternativer finnes? trenger ledetråd til dette. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Billig web-kamera på USB? Noe alla denne? https://www.komplett.no/product/877049/datautstyr/pc-tilbehoer/webkamera/logitech-hd-c270-webkamera Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 21. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2023 Big_JT skrev (40 minutter siden): Billig web-kamera på USB? Noe alla denne? https://www.komplett.no/product/877049/datautstyr/pc-tilbehoer/webkamera/logitech-hd-c270-webkamera Det er en kamera på pc, og trenger en ekstern slik at det kan vises at i rommet er det ingen andre. Fungerer det å ha to kameraer samtidig på? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Vet ikke hva de krever på skolen hos dere. Sist eksamen jeg tok hvor de krevet overvåking godtok de et kamera ala det jeg linket som jeg hang på veggen bak meg. Benyttet da dette "oversiktskameraet" i stedet for kamera innebygget i monitor. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 22. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2023 Big_JT skrev (42 minutter siden): Vet ikke hva de krever på skolen hos dere. Sist eksamen jeg tok hvor de krevet overvåking godtok de et kamera ala det jeg linket som jeg hang på veggen bak meg. Benyttet da dette "oversiktskameraet" i stedet for kamera innebygget i monitor. fikk høre det skal benyttes skype. Dermed finnes det en løsning ved å bruke mobil i tillegg, når du er logget inn på pc og mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå