Gå til innhold

Hybelkaniner

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt Høybråten når det gjelder hybelkaniner, og vasker relativt ofte.

Men jeg har tenkt litt. All rasjonalitet tilsier at jeg burde la de store være, slik at de kan "rydde" litt på egen hånd. Altså la hybelkaninene jobbe for deg, slik som pengene jobber for deg i banken. De store kaninene vil jo ha tilsvarende stor tiltrekningskraft, og på en måte vil de suge til seg støv, hår og navlelo.

Til slutt vil jo disse hybelkaninene fungere som ørkenballer, og når de er så store er det på tide å ta de med ut. Da er det bare å vente til noen nye dverghybelkaniner former seg slik at de kan starte prosessen mot en ny ørkenball. :thumbup:

Lenke til kommentar

:mrgreen: Jeg siterer fra siste nummer av Illustrert Vitenskap...:

"Det er støv overalt - fibrer, hår, flass og andre partikler. Noen av dem er aldet med statisk elektrisitet. Et slikt støvfnugg tiltrekker andre, og en hybelkanin er født. Får den lov til å være i fred, kan den formere seg, og da blir det en kaninfarm."

EOD :yes:

Lenke til kommentar
dvs. Hybelkaniner er levende vesen, hva med å starte en interesseorganisasjon med budskap om å redde de stakars hybelkaninen fra den sikre støvsugerdød...

Jeg melder meg inn!!!! :thumbs:

Lengste tia det har godt mellom jeg har støvsugd rommet mit er faktisk nesten et helt år. :blush:

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Hybelkaniner er et meget kjent problem i dagens samfunn, på lik linje med forurensingen og ødeleggelsen av ozonlaget.

NED med hybelkaniner, de gjør ingen nytte for seg (da annet enn å suge til seg flere). Utrydd de fra dagens samfunn.

(Gikk du på Hustad Leir DrDoogie?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...