DrDoogie Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg er litt Høybråten når det gjelder hybelkaniner, og vasker relativt ofte. Men jeg har tenkt litt. All rasjonalitet tilsier at jeg burde la de store være, slik at de kan "rydde" litt på egen hånd. Altså la hybelkaninene jobbe for deg, slik som pengene jobber for deg i banken. De store kaninene vil jo ha tilsvarende stor tiltrekningskraft, og på en måte vil de suge til seg støv, hår og navlelo. Til slutt vil jo disse hybelkaninene fungere som ørkenballer, og når de er så store er det på tide å ta de med ut. Da er det bare å vente til noen nye dverghybelkaniner former seg slik at de kan starte prosessen mot en ny ørkenball. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tenk når det blir gjennomtrekk da?! Ørkenballer ja, indeed.. de fyker jo OVERALT, da.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg siterer fra siste nummer av Illustrert Vitenskap...: "Det er støv overalt - fibrer, hår, flass og andre partikler. Noen av dem er aldet med statisk elektrisitet. Et slikt støvfnugg tiltrekker andre, og en hybelkanin er født. Får den lov til å være i fred, kan den formere seg, og da blir det en kaninfarm." EOD Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 dvs. Hybelkaniner er levende vesen, hva med å starte en interesseorganisasjon med budskap om å redde de stakars hybelkaninen fra den sikre støvsugerdød... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) dvs. Hybelkaniner er levende vesen, hva med å starte en interesseorganisasjon med budskap om å redde de stakars hybelkaninen fra den sikre støvsugerdød... Jeg melder meg inn!!!! Lengste tia det har godt mellom jeg har støvsugd rommet mit er faktisk nesten et helt år. Endret 13. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Når jeg installerte ny hardware på maskina mi fant jeg en skikkelig hardpakka (hardbarka?) hybelmutant på GeForce-kortet mitt. Like før jeg pissa på meg, så svær var den. Er det bare jeg som pleier å ha landsmøter for hybelkaniner under senga? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 PC med masse vifter + støvfilter kanskje...? Hadde vært digg å slippe å støvsuge så forbanna mye... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bruk Swiffer kluter! De dreper hybelkaniner særs effektivt! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 bruk vegg til vegg teppe... da forsvinner alle hybelkaniner langt under selnga, og inntil listene, og du slipper å se dem på en ganske så god stund.. selvsagt.. det er jo dritt at du ikk får ut små rester i fra knuste billedrør og slikt da.. men men.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hybelkaniner er et meget kjent problem i dagens samfunn, på lik linje med forurensingen og ødeleggelsen av ozonlaget. NED med hybelkaniner, de gjør ingen nytte for seg (da annet enn å suge til seg flere). Utrydd de fra dagens samfunn. (Gikk du på Hustad Leir DrDoogie?) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg bruker også vegg-til-vegg teppe med stort hell. Hybelkaninene synes nok også det siden de får være i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå