daruu Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Enig i det jeg også, selv om Stroll kjørte OK tidvis i dag så holder han nok ikke hele løpet. Bra kjørt av Hulkenberg også. Får håpe det at vi ser litt flere lag i toppen betyr at det faktisk er jevnere i år - men det er nå bare trening ennå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Gleder meg til begge sesjonene i morgen. Føler at det er jevnere mellom flere lag, og håper det forblir sånn. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Som Alonso fan er jeg veldig redd for å bli skuffet på søndag. Det hadde vært nydelig om han fikk podium. Endret 4. mars 2023 av Sjørøver Lenke til kommentar
Fremhevet kommentar MartinF Skrevet 4. mars 2023 Fremhevet kommentar Del Skrevet 4. mars 2023 Dassen skrev (1 time siden): Har vi en fantasy league? Jeg har opprettet en på den offisielle på F1.com: https://fantasy.formula1.com/en/leagues/join/C2UCEHBMQ07 Kode: C2UCEHBMQ07 3 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Rødflagg, bilen til Leclerc i ferd med å falle sammen. Hva faen skjer? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Årets McLaren er søppel. Trist for Lando som må kjøre den driten her hele sesongen. Overasket over Alpha Tauri. De så veldig svake ut på testingen. Merc bedre enn forventet så langt. Endret 4. mars 2023 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Et drøyt sekund skiller første og sisteplass i Q1. Det er faktisk insane. Vet det er første kvalikk, men kan vi få en tight sesong? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) McLaren er faktisk enda verre enn jeg trodde lol. Ryktene sier at de jobber med et annet konsept som kommer senere og derfor er bilen såpass dårlig nå, lite utvikling på den. Uansett crap for de. Sykt bra Q1. Alonso on fire. Helt latterlig tett gjennom hele linja nå ja. Veldig gøy. Endret 4. mars 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Håper Mercedes klarer å hevde seg i år igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Hvorfor er det så mye snakk om "sandbagging"? hva betyr det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2023 Bytex skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det så mye snakk om "sandbagging"? hva betyr det? Lag som skrur ned ytelsen på bilene av strategiske grunner. Begrepet kommer fra gammelt av da de faktisk hadde sandsekker i bilene. Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Bytex skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det så mye snakk om "sandbagging"? hva betyr det? Begrepet kommer av at du lastet inn sandsekker slik at det går saktere. Nå gjør de det mest gjennom motormoduser eller at de aldri kjører alle sektorene til maks Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Ocon knuser Gasly og Hulk knuser Magnussen. Gøy å se forskjell innad i teamene Endret 4. mars 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Sitter i en F1-chat mens jeg ser på, de sier "SAND BAGS ARE OFF" etc hele tida..skjønner ikke hva de prater om..nå skjønner jeg litt mere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Wtf, for et anti-klimaks Q3 ble... Og Max on pole, as per usual. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Passe lei av å se de samme 3 folka på toppen ja. Håper det endrer seg litt i år. Kan ikke dømme en hel sesong etter første Quali. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Antiklimaks ja. Håper at Perez ikke bare er bitchen til verstappen i år også. Kanskje hvis de kjemper innad så kan noen andre også få sjansen til å vinne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) For 3-4 år siden var det Hamilton som alltid var på topp. Nå er det Max. Endret 4. mars 2023 av Bytex Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Ja, vindtunnell-straffen RB fikk har virkelig satt sine spor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg