Evil-Duck Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Jarmo skrev (15 minutter siden): Aston Martin’s Lance Stroll has been passed fit to compete in the season-opening Bahrain Grand Prix, just weeks after he was involved in a cycling accident while training. Kjipt, hadde håpt vi skulle få se hva Felipe Drugovich var god for. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Synes det er greit. Hvis AM har bra med fart som de påstår så er det greit for drivers standings at Stroll får kjørt alle løpene Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg er ingen fan av Stroll så det kan kanskje påvirke min mening om akkurat det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Er noen fans av Stroll? Han kræsjer jo bare hele tiden eller spinner ut 😄 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Ingen fan av Stroll jeg heller. Kjedelig type som har kjøpt plassen via faren. Men for at Alonso skal knuse han skikkelig så er det greit at Stroll kjører like mange løp. Så blir det fair sammenligning. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Her er åpningssekvensen til F1-sendingene fremover! Bare gå på YT og se, drit i den pokkers meldinga! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Bedre enn fjorårets, men savner fortsatt The Chain. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Noen som har planer om å delta i F1 fantasy? Jeg har hørt mye positivt om GridRivals, de har også mobilapper. Så tenker å teste de i år. Vi kunne startet en liga på GridRivals for diskusjon.no hvis det er interesse. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) P10 og P11 etter FP1, ser ikke ut som svart var en raskere farge for Mercedes likevel 😛 Endret 3. mars 2023 av Bytex Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 mobile999 skrev (52 minutter siden): Sandbagging? Hope so! Ønsker at dem er mer konkurransedyktig mot RB denne sesongen, ble litt for enkelt forrige sesong for Maxern. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Ser ikke sånn ut foreløpig..men det er jo bare free practice enda. Men Aston Martin er en surprise Endret 3. mars 2023 av Bytex Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Aston Martin gode på testing også. Tror de kan bli årets store overraskelse. McLaren og Mercedes ser direkte svake ut. Tviler på sandbagging. Tror de legit er et stykke bak Redbull og Ferrari. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Ikke noe hadde vært fetere enn om Alonso tok innersvingen på alle i år Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Brutalt av Porchaire å slå 2. mann med 0.7 sek i F2-kvallik... Dennis gjorde det brukbart med P4. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Måtte tenke ett øyeblikk her. Helt uinteressant. Er det ikke en egen formel 2 tråd? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Retroman skrev (20 minutter siden): Måtte tenke ett øyeblikk her. Helt uinteressant. Er det ikke en egen formel 2 tråd? Kun for fjoråret. Men tror kanskje Formel 2 ikke trenger årlig tråd? Endret 3. mars 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Aner ikke. Ble bare forvirra et øyeblikk fordi navnene ikke sa meg noe. Følger ikke med på Formel 2, så derfor tenkte jeg også det var feilposta her. Men når det er sagt så håper jeg AM dumper Stroll. Han klarte knapt et par av svingene pga handa - så ut som han dytta på rattet - og de poengene de teoretisk sett går glipp av her.. tja. Endret 3. mars 2023 av Retroman Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Når Stroll ikke kommer seg gjennom en long run på en free practice er det vel lite sansynlig at han komer seg gjennom et helt løp, så om AM ikke bytter han ut for Drugovich for dette løpet gjør de nok noe veldig dumt. Må vel være bedre at Stroll får hvile ut nå frem til neste løp om 2 uker enn å risikere å gjøre mer skade ved å tvinge seg gjennom et helt løp. Endret 3. mars 2023 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Enig med begge. La Felipe få FP3 og resten av helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg