Sjørøver Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 nebrewfoz skrev (3 timer siden): Har brukt å "finne" Sky-sendingen etter at løpet er over og sett det dagen etter. Syns å huske at du kan bytte mellom f1tv sine kommentatorer og Sky sine. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Hmm det så fristende ut å bytte til f1tv ja. Ser ut som de har egen "app" for google tv? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 21 hours ago, mobile999 said: Får man "4k50p" med F1TV Pro? De sier i hvert fall ikke noe om det, så vidt jeg kan se. https://support.f1.tv/s/article/2022What-is-the-streaming-quality-and-how-do-I-adjust-it?language=en_US Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 21 hours ago, Sjørøver said: Syns å huske at du kan bytte mellom f1tv sine kommentatorer og Sky sine. Ikke på Viaplay som jeg har brukt.🙂 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 nebrewfoz skrev (1 time siden): Ikke på Viaplay som jeg har brukt.🙂 Nei, han tenker på F1TV. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Er det kun selve kvalifiseringen og løpet som har Sky kommentarer på F1TV Pro? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 mobile999 skrev (7 minutter siden): Er det kun selve kvalifiseringen og løpet som har Sky kommentarer på F1TV Pro? Nei, alt som også sendes på Sky skal ha internasjonal feed i tillegg til F1TV sin. Kanskje med unntak av FP1? Men F1TV sitt opplegg var overraskende bra forrige sesong. Mye mindre Will Buxton i monitor enn tidligere. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 (endret) Kommentering syns jeg varierer veldig, i 2020 og 2021 syns jeg viaplay kommentatorene gjorde en helt grei jobb, men for 2022 sesongen skjedde det noe, det var det samme opp og opp og opp igjen, mye feil kommentering og ellers lite interessante og ofte helt feiltolkede analyser av hva som skjer på banen. I 2022 likte jeg faktisk best F1TV sine egne kommentatorer, de holder seg nøytrale har ofte folk med høy teknisk innsikt i kommentatorboksen og gjør generelt sett en god jobb med å komme med faktiske nyttige analyser av strategier, dekkvalg osv. Sky sin dekning er og for all del bra og den jeg fulgte med på 2021, med unntak av når jeg var hjemme hos foreldrene mine og så løp med fattern som helst ville ha det på norsk 🤓 Endret 22. februar 2023 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 (endret) Williams. Skal de bli outsideren som virkelig slår tilbake i år? Morgenens testtur sendte Sergeant på P2. Aner ikke hvilke dekk de brukte, men det jeg har sett av Williams i år er at fart>downforce. *edit. Hørte hos Viaplay nå ar Sergeant satte tiden i formiddag på C5 dekk. Det plasserer Williams teoretisk på topp 5 i den grad det betyr noe i pre-season Endret 24. februar 2023 av Retroman Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Gøy å ha F1 tilbake på skjermen, men jeg legger sånn ca null vekt på tidene de kjører. Det er enda mindre verdt enn Free Practice 1 er på løpshelger. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 (endret) Comma Chameleon skrev (13 minutter siden): Gøy å ha F1 tilbake på skjermen, men jeg legger sånn ca null vekt på tidene de kjører. Det er enda mindre verdt enn Free Practice 1 er på løpshelger. Gitt tidligere preseasons så får man gode indikasjoner på hvor lagene står. Jeg har en oversikt liggende et sted der dette gir er bra bilde pre season vs final standing. Men noen fasit er det ikke. Jeg nerder skikkelig i oppkjøringa og er selv mest opptatt av endringene teamene gjør på bilene fra lansering til test. Flere som bl.a har latt seg inspirere av Ferraris S-inntak.. og taktikkeriet begynner også nå. De vil jo ikke avsløre mer enn de må - alle skuler på alle. Endret 24. februar 2023 av Retroman Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Om du har noe grafikk/statistikk på hvordan det ser ut fra tidligere så er det interessant å få med her. Kan nok gi litt mer indikasjoner når all disse første sesjonene er helt ferdig og man tar med den raskeste runde fra hver sjåfør. Men midt i mellom sessions og de ulike dagene så går jeg utifra at ting endrer seg en del og det er fullt mulig de ikke har satt sine raskeste tider enda fordi de prøver på mye rart. Dette ser man jo også i FP sessions. Bevis 1 fra ifjor: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 https://www.formula1.com/en/latest/article.aston-martin-officially-confirm-drugovich-as-stroll-stand-in-if-canadian.7xuPpnrPolfeC3lBpcp25C.html?fbclid=IwAR0SVqMNK2DPh_g-BalBxz5jkNmaiZqWcf9iZE-hjIs9BUKKGoiVsYpi3vc Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 https://f1calendar.com/no?fbclid=IwAR0logQQAnvL_ANyMM5aUyJtWLB5XunFbBqLPzkGr-BMGEfryyPfLJJjsv0 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) https://www.formula1.com/en/latest/article.circuit-de-barcelona-catalunya-to-feature-new-configuration-for-2023-spanish.6ZQgemg7eOlAJbBtu56PHE.html Aston Martin have officially confirmed that reserve driver Felipe Drugovich will get the call-up to race for the team in next week’s Bahrain Grand Prix should Lance Stroll not be able to compete, having sustained a wrist injury in a pre-season training accident. Endret 27. februar 2023 av Jarmo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Vi får håpe Drugovich ikke driver med doping Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Dette er gode nyheter. Også at de gjør endringer på fansonene. Fjoråret var et skikkelig shitshow, og nå ser jeg frem til mye spenning på langstrekket. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Det var vel lekket for en god stund siden, men digg å få det bænkers og en offisiell uttalelse. Det blir å øke kvaliteten på både quali og race utrolig mye. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Aston Martin’s Lance Stroll has been passed fit to compete in the season-opening Bahrain Grand Prix, just weeks after he was involved in a cycling accident while training. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg