Jarmo Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Sitat There was always going to be attention aplenty directed at Red Bull’s Sergio Perez for his home race at the Mexico City Grand Prix. But with the rumour mill around Perez spinning merrily this weekend – including talk of him making a shock retirement announcement at the Autodromo Hermanos Rodriguez – Red Bull Team Principal Christian Horner has moved to shut down speculation around the Mexican. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Som forventet. Kan jo ikke si noe annet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 For en amatøroppvisning. Norris har nest raskeste bil der ute og starter bakerst i morgen. Jævlig bra jobba... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Så nesten ut som det var med vilje av Alonso det der. Mange som ble rævkjørt av den snurren hans. Håper Russell får straff for å blokkere pit exit Endret 28. oktober 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Comma Chameleon skrev (4 minutter siden): Håper Russell får straff for å blokkere pit exit Max og da håper jeg? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 MartinF skrev (8 minutter siden): Max og da håper jeg? Selvfølgelig, men så ut som russell sin var enda verre. Spennende quali nå. Ricciardo leverer imponwrende. Ferrari overrasker også. Trodde de skulle være tregere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Wohoo Ferrari og Ricciardo!! For en kvali Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Hva faen skjedde der? I alle dager Ferrari! 😮 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Tipper Perez svetter nå 😂 havner bak Ricciardo i en AT Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 MartinF skrev (1 time siden): Max og da håper jeg? Det som kan felle Russell over Verstappen er at Russel sto helt stille, mens Vertappen creepet fremover heletiden som ble nevnt på post qualifying showet. Resultatet er jo det samme uansett, så spørs hvor mye race kontroll ønsker å henge seg opp i semantikk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Haha Perez ute i første sving på hjemmebane. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 "Løpet var spennende i hele 20 sekunder." 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Hva faen skjedde der for Kevin?! 😮 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Bakakslingen knakk etter han kjørte offroad. Flaks at det ble red flag for Ricciardo sin del. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Norris tapte et par plasser på pit under SC der. Æsj 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Bra løp! Lando, Lewis og Daniel imponerte godt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Gjør meg glad å se Ricciardo tilbake i god form igjen. Norris også, for et beist! 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Som Tsunoda fan var dette hardt å se på Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 Synd å se Tsunoda ødelegge for seg selv igjen. Skal sies at jeg ikke liker Tsunoda i det hele tatt og egentlig aldri gjort det. Noen synes vel den sinnatagg-oppførselen er morsom, men når den ikke kombineres med prestasjon så blir det bare barnslig synes jeg. Kjefter og smeller hele tiden uansett om det er hans egen feil eller andres feil. Han har tidvis levert bra, men jeg klarer fortsatt ikke like han. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg