Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jarmo skrev (1 time siden): Kan bli litt moro da.. Jeg er helt enig. Stemning på /r/formula1 på Reddit er "oh this is a shitshow" "no strategy", men jeg deler ikke deres oppfatning. Nå synes jeg den subben er krise å henge i de siste årene (som mye av reddit), men fin plass å få nyheter/highlights på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Haha herregud. Verste mulige start for mercedes. Kun Lewis sin feil der utifra replayen. Ikke noe George kunne gjort Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Så bare et klipp, men hvorfor i alle dager kutter Hamilton inn så raskt når han har helt enormt med rom på utsiden til å kjøre rundt dem? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 100% Lewis sin skyld, men tipper Reddit gir George skylden likevel. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Det var ganske sort hvitt at det der var Lewis sin skyld ja Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 George kjører som en helt idag. Virkelig levert foreløpig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Artig å se at MCL gjør det så bra igjen. De var favoritt-teamet mitt på 90 tallet når de hadde hvit/rød bil. Spilte masse formel 1 spill på Amigaen. 2 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 5 hours ago, Comma Chameleon said: Det jeg ikke skjønner er hvordan det er en grense for alle dekk. Med tanke på hvor langt de kom med softs og medium i går, hvorfor skal hards ha en maks grense på 18? Det var ikke holdbarheten på dekkene som sådan de var bekymret for, det var den skarpe kanten de kjørte over på curbsene i veldig høy hastighet som de var redd for at kuttet opp sidene på dekkene. Må nesten stole på at Pirelli vet hva de snakker om etter å ha inspisert dekkene etter de kjørte sprintløpet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Spennende race i dag, selv om pit strategi ble litt for forutsigbart. Gjorde nok at en del lag som normalt mister race pace pga. de er harde på dekka, gjorde det litt bedre. Sauber f.eks. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 MartinF skrev (2 timer siden): 100% Lewis sin skyld, men tipper Reddit gir George skylden likevel. Lewis Hamilton @LewisHamilton I’ve watched the replay and it was 100% my fault and I take full responsibility. Apologies to my team and to George. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Virker som dette løpet har vært over grensen på hva som burde være ok for sjåførene. Varmen (og fuktigheten) var så ille at flere følte de holdt på å besvime i svinger med høy G-kraft. Ocon spydde i hjelmen på runde 15. Flere sier at det er det verste løpet de har hatt, nesten tortur. Logan måtte gi seg. Heldigvis er Qatar 2024 seks uker senere enn i år, men likevel. Alle disse midtøsten-løpene er problematisk. Mye større problem enn det dekkene har vært. Ikke bra greier! Stroll post-race intervju Endret 8. oktober 2023 av Comma Chameleon 1 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hva er det som har skjedd med Perez siden starten av sesongen? Noen som har en forklaring på hvordan det går ann å gå fra å vinne/kjempe om seier til å være der han er nå? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Det er nok mentalt. Han har vel gått ut og sagt det selv også. Det å kjøre samme bil som Max er nok ikke lett, når man ser hvor konsekvent bra Max er. Du må kjøre perfekt for å ha en sjanse. Perez dreit seg ut noen ganger, og så ble nok det starten på en ond spiral. Jeg tror ikke han kjører for RB i 2024. Da skal han levere noe vanvittig resten av sesongne. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Comma Chameleon skrev (7 timer siden): Jeg tror ikke han kjører for RB i 2024. Da skal han levere noe vanvittig resten av sesongne Finnes det noen bedre alternativ, som er garantert å prestere? Jeg kommer ikke på noen som er ledige. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) Perez startet jo året knallbra og lå bare og fighta helt i toppen med max, så ble han bare daff og klarer knapt å fullføre quali og races lengre..han sliter nok psykisk og har det kanskje ikke så bra i redbull. Men det vet vi jo ingenting om uansett. Han er fortsatt på 2. plass poengmessig, så han kan jo ikke bare avskrives sånn helt uten videre fordi en halv sesong går dårlig nå. Merc sparka ikke Hamilton selv om han ikke vant alle løpene i alle sesongene heller. Endret 9. oktober 2023 av Bytex Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Ja dere vet jo at Perez er sør-amerikaner 🤪 og får sannsynligvis sparken selv om han havner på 2. plass i mesterskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg