Dassen Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Blir det Drugovich i bilen, da? Edit: Nei, man har vel ikke lov å sette ny fører i bilen etter Quali Endret 17. september 2023 av Dassen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 Bra løp! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 For et løp!! Gratulerer til Sainz, Norris og Hamilton. Litt komisk med Russell i veggen på siste runde også. Sainz kjørte perfekt. Veldig smart, måten han håndterte Norris og de bak. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 Ekstremt bra løp, litt kjedlig start, men de siste 10 rundene er helt der oppe på toppen 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 Hvor ser folket på Formel 1? I Norge er det tilsynelatende bare viaplay, som skal ha 400kr/mnd for den ene spennende sporten til de tilbyr, som streamer løpene. Jeg har brukt RTL, men det er litt plunder med tjenestene deres, siden det virker som at 80% av verden ser f1 via nettsidene deres. I tillegg er det på sveitsisk-tysk, som jeg ikke klarer henge helt med på. Finnes det noen tilbydere som selger tilgang til å streame treninger og løp enkeltvis? Evt. noe sesongkort eller noe? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 F1tv.com, ferdig snakka. Litt over hundrelappen i måneden. Kan velge mellom sky sports eller f1tv kommentatorer. Får se alle practice sessions, quali Og løp. Du kan velge hvilken sjåfør sitt kamera du vil se på. Og du har arkiv som går tilbake til 80 tallet der du kan se gamle løp. De har apper for ios, android, TVer osv. Du blir ikke å angre. 8 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 Morsomt løp! 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 (endret) steinrawr skrev (2 timer siden): Hvor ser folket på Formel 1? I Norge er det tilsynelatende bare viaplay, som skal ha 400kr/mnd for den ene spennende sporten til de tilbyr, som streamer løpene. Jeg har brukt RTL, men det er litt plunder med tjenestene deres, siden det virker som at 80% av verden ser f1 via nettsidene deres. I tillegg er det på sveitsisk-tysk, som jeg ikke klarer henge helt med på. Finnes det noen tilbydere som selger tilgang til å streame treninger og løp enkeltvis? Evt. noe sesongkort eller noe? På f.eks Telenor kabel-TV (T-We), så kan du velge inn Viasport-pakken (1, 2, 3 og +) med poeng. Tror det koster 30 poeng. Hvis du fjerner nok TV-kanaler du ikke ser på, får du nok poeng til å velge de inn, og de inngår da i kabel-tv abonnementet ditt uten at du må betale noe ekstra. Vil tro andre kabel-tv tilbydere også kan tilby det samme. Alle treningene, kvalifiseringer og løp, både F1, F2 og F3, vises direkte, stort sett på Viasport 1. Noen sjeldne ganger på en av de andre, men alle disse kanalene ligger i samme pakken. Endret 17. september 2023 av Nukleosid Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 17. september 2023 Rapporter Del Skrevet 17. september 2023 steinrawr skrev (3 timer siden): Finnes det noen tilbydere som selger tilgang til å streame treninger og løp enkeltvis? Evt. noe sesongkort eller noe? F1tv er veldig bra. Kommentatorene er gode og de byr på mye ekstra innhold. Kjøper du årsabonnement med early bird i februar kommer det på rundt 800/år Bra løp, synd det klaffa så dårlig med boxing for Max. Tror han kunne kjempet om 1. Plass om han hadde hatt griseflaks. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2023 Rapporter Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Koster litt å kræsja biler. Endret 18. september 2023 av Jarmo Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. september 2023 Rapporter Del Skrevet 18. september 2023 What? Er det hvor mye de har tjent på innsidehandel i løpet av det siste året? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. september 2023 Rapporter Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Tipper det er verdier de har påført teamene med å krasje Endret 18. september 2023 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. september 2023 Rapporter Del Skrevet 18. september 2023 Trodde først det var ukelønn fra pappa. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 18. september 2023 Rapporter Del Skrevet 18. september 2023 Har vel aldri sett så mye av Verstappen i et løp før, vanligvis har jo det kun vært starten og pit stoppene. Arti løp, bra spennende på slutten der når Mercedes jaktet på Norris og Sainz, sånn det skal være. Gi alt for seier og risiker 3dje plass. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. september 2023 Rapporter Del Skrevet 18. september 2023 Jarmo skrev (10 timer siden): Koster litt å kræsja biler. Spoiler Dette er vel hva reparasjonen av bilene til førerne har "kostet". Mer interessant er hva de ulike førerne har forårsaket av skader på egne og andres biler. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2023 Rapporter Del Skrevet 19. september 2023 mobile999 skrev (8 timer siden): Dette er vel hva reparasjonen av bilene til førerne har "kostet". Mer interessant er hva de ulike førerne har forårsaket av skader på egne og andres biler. https://www.google.com/search?sca_esv=566478814&rlz=1C1PRFI_enNO1031NO1031&sxsrf=AM9HkKmPdT170Xdjig9I6vaP6spOUkd0IQ:1695102798650&q=F1+Destructor's+Championship+2023&sa=X&ved=2ahUKEwjh6K6B_rWBAxXncPEDHSyZBukQ1QJ6BAgZEAE&cshid=1695102967117403&biw=1536&bih=775&dpr=1.25#ip=1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 20. september 2023 Rapporter Del Skrevet 20. september 2023 Comma Chameleon skrev (På 17.9.2023 den 4:53 PM): F1tv.com, ferdig snakka. Litt over hundrelappen i måneden. Kan velge mellom sky sports eller f1tv kommentatorer. Får se alle practice sessions, quali Og løp. Du kan velge hvilken sjåfør sitt kamera du vil se på. Og du har arkiv som går tilbake til 80 tallet der du kan se gamle løp. De har apper for ios, android, TVer osv. Du blir ikke å angre. Takk! Det var konsensus blant venner jeg spurte også. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg ikke har fått med meg at F1TV eksisterer.. 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg