Evil-Duck Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Rette raua som feis, som vi sier på det glade Vestlandet 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Kanskje han inkluderer seg selv? 😂 3 Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 On 6/14/2023 at 12:52 PM, Comma Chameleon said: Kanskje han inkluderer seg selv? 😂 Kan ikke skjønne annet enn at det må være Stroll, Gastly og han selv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Ja...Det var den mest bortkasta FP1 jeg har hatt på i bakgrunnen. Ca 3-4 minutt med fri bane og resten rødt flagg? 🙃 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Våt fp3. Spørs hvor vått det vil være under qualifying. Spent på dette. Blir vel fort vekk red flag i dag også... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Takler ikke hun amerikanske berta på sky sendingen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Fresh from the elation of bagging a front-row start in Montreal, Haas driver Nico Hulkenberg has been hit with a three-place grid penalty for the Canadian Grand Prix after the stewards found him guilty of committing a violation under red flags during qualifying. Det samme gjelder førerne Carlos Sainz, Yuki Tsunoda og Lance Stroll. Alle førerne har fått en straff, som gjør at de må starte tre plasser bak resultatet fra kvalifiseringen lørdag. Nico Hulkenberg kjørte for fort under rødflagg, mens Stroll, Sainz og Tsunoda får straff for å ha hindret andre konkurrenter underveis i kvalifiseringen. Sainz starter dermed P11, Stroll P16 og Tsunoda P19. Endret 18. juni 2023 av Jarmo Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Kalle Klo skrev (På 16.6.2023 den 18.50): Kan ikke skjønne annet enn at det må være Stroll, Gastly og han selv. Tsunoda? Max er helt klart best, og fortjener å vinne når han gjør det. Men hadde vært litt spennende om han fikk tekniske problemer så løpet ble litt uforutsigbart. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Er det noen sportspuber i Oslo som gidder å vise Formel 1? Hadde vært godt å drikke ett par øl mens man så løpet Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Den der skjønte jeg ikke. Eller jeg skjønner at Ferrariene som er photoshoppa inn er LeMans vinnerbilen, men jeg tar ikke helt poenget Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Haas, hva skjer? En gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Årets reguleringer har ikke gjort noe positivt for forbikjøringer, det er helt sikkert. DRS-toget bak Albon var en vits. Minner meg om Trullis tid Endret 19. juni 2023 av Dassen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Dassen skrev (5 timer siden): Årets reguleringer har ikke gjort noe positivt for forbikjøringer, det er helt sikkert. DRS-toget bak Albon var en vits. Minner meg om Trullis tid Ifjor og i år er det jo ingen tvil om at det er lettere å følge tettere og ha bedre racing enn årene før. Det alene er ikke alt, men det hjelper. Tipper det er litt verre enn ifjor siden de nå har utviklet bilene mer og sikkert klarer å få litt mer dirty air bak bilene. Det kommer nok flere endringer som hjelper etterhvert. Jeg håper på kortere biler og for at de selv kan velge litt når de vil åpne vingen eventuelt mer bruk av overtake mode eller liknende. Heldigvis ble det litt strategi og litt forbikjøringer på banen. Og max var ikke 30s foran alle andre. Bra battles med Alonso og Hamilton. Ferrari kom seg opp og naila strategien for en gangs skyld. Albon og bakover ble veldig drs train. Er vel ikke første gang han gjør det. Alt i alt et ok løp, bra qualifying. Grei weekend. Endret 19. juni 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 Comma Chameleon skrev (59 minutter siden): Ferrari kom seg opp og naila strategien for en gangs skyld. Jeg ble litt overrasket når de ikke splittet strategi under safety car. Hvor en gikk inn for å pitte og en ble liggende ute. Men det funket for de så kanskje de har lært. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 AM og Mercedes nærmer seg kanskje Red Bull noe. Det er bra for sesongen videre. Det blir fryktelig kjedelig med den dominansen som Verstappen har nå. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 Tror dere noen får fyken før året er omme? Alpha Tauri og Williams bør vurdere en omrokering. Schumacher som erstatter? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 Tror nok De Vries ryker med mindre han klarer å skjerpe seg skikkelig i andre halvdel av sesongen. Jeg tipper Audi kan være interessert i å få inn Schumacher så ser det vel ikke så helt usannsynlig at det kan bli litt områkeringer i Sauber selv om både Bottas og Zhou gjør en solid jobb med det maskineriet de har. Ellers har ikke Sargeant overbevist veldig hittil, men det faktum at han er Amerikaner er vel kanskje viktigere for nåværende eier av Williams til at de ønsker å bytte han ut. Ellers ser jeg ikke helt andre som kan risikere å miste setet sitt, jeg ønsker jo selvfølgelig at Aston Martin skal bytte ut pappagutten men det skjer nok ikke med det første, Checo har ikke akkurat imponert de siste løpene men føler dynamikken der med en helt klar andrefører kanskje er hva red bull ønsker, samt checo fortsatt har ett år til igjen på kontrakten sin etter denne sesongen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) De Vries tipper jeg ryker med mindre han leverer noe sykt snart. Helmut er ikke chill. Sargeant er amerikansk og har derfor litt ekstra plot armor så tipper han er her ut sesongen i alle fall. Endret 19. juni 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. juni 2023 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Ryan Reynolds med flere kjøper seg inn i Alpine. Endret 26. juni 2023 av Sjørøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg