Gavekort Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Formel 1 2022 <- Formel 1 2023 TBD Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Gleder meg som faen! Det her blir en bra sesong tror jeg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 https://www.dn.no/motor/mohammed-bin-salman/saudi-arabia/oljefondet/bloomberg-saudi-arabias-oljefond-ville-kjope-formel-1-for-nesten-200-milliarder-kroner/2-1-1391576?fbclid=IwAR3FEi_68aksel4YEOZR1W3qejrzPRArOz_82nIV1lGIcB1gYpY_y4vUbK4 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Etter å ha hoppet på F1-sirkuset igjen fra i fjor, blir det gøy å følge årets sesong. Jeg vil i større grad få en opplevelse av hvordan de forskjellige lagene og førerne utvikler seg enn jeg gjorde i fjor 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Nå må da mars komme litt fortere...Håper ikke RB og Mercedes kommer til å dominere hele 2023 sesongen. Endret 21. januar 2023 av Bytex Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Håper vi får en 3 way kamp om mesterskapet mellom RB, Merc og Ferrari, at de andre teamene som henger bakpå plutselig skal ha en mesterskap vinnende bil neste år er vel lite sannsynlig dessverre, men håpe på at Aston Martin og Mclaren de neste årene etterhvert som nye fasiliteter, vindtuneller osv blir ferdigstilt klarer å hevde seg. Hadde vært megakult om vi fikk se kniving om mesterskapet blandt 4-5 teams i steden for maks 2. A boy can dream. Endret 21. januar 2023 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Alt er bedre enn om Max vinner alle løpene hele året, hvertfall..Men Hamilton gjorde jo det i mange år før 2022 sesongen. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Vurderte faktisk og kjøpe "Lewis Hamilton"-merket Monster energidrikk i Sverige, men var usikker på om jeg kom til å like den nok til å kjøpe en brett liksom. Fant ikke noen som var single. (Er fan av både Hamilton og Verstappen forresten ). Gleder meg stort til denne sesongen, og spesielt når Audi skal inn (2026?). Blir spennende å se hvordan vintertestinga blir. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 Håper på en mye jevnere sesong i år. Gleder meg skikkelig til å se på en vannvittig spennende McLaren-duo i Norris og Piastri Krysser også fingrene for et forbedret Ferrari-team. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 (endret) Bare å følge med. Jeg har holdt av helgen 23-25 februar for preseason testing i Bahrain. Lagene vil kjøre fire timer på formiddagen, en times pause og fire timer på ettermiddagen med en bil på banen om gangen der alle sjåfører og reserver skal kjøre. Hører mange rykter om hva som skjer nå i preseason oppkjøringa, og jeg håper at endringene på bl.a. gulv og karosserikonstruksjon vil være med på å stokke litt om på teamene. Red Bull mister jo en del tid i vindtunnel så jeg tror de skal slåss enda hardere i år for plassen sin. Siden bilene blir litt høyere så vil raske biler belønnes med enda høyere fart, og det kan åpne opp for outsidere som Williams. Hadde vært gøy med Ferrari i en litt mer stabil form - i fjor var jo et shitshow fra de røde.. Det blir gøy å starte opp igjen, og jeg ser ikke bort fra at jeg i år vil få anledning til å se et eller to løp live. Endret 23. januar 2023 av Retroman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 Foregår dette på F1TV eller Sky sports også? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 19 minutes ago, Bytex said: Foregår dette på F1TV eller Sky sports også? Pre-season testing? Sky har i hvert fall brukt å lage reportasjer fra dette. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 24. januar 2023 Del Skrevet 24. januar 2023 Man kunne se pre-season på f1tv i fjor i allefall. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Når blir det earlybird tilbud på f1tv? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Regner med i alle fall de tre fire første av de launch datesene der kun er livery og ikke bilen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 https://www.sauber-group.com/motorsport/f1-news/alfa-romeo-f1-team-appoints-managing-director-of-sauber-group-alessandro-alunni-bravi-also-as-team-representative/ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 https://www.dailymail.co.uk/sport/formulaone/article-11679013/Johnny-Herbert-Paul-di-Resta-AXED-Sky-Sports-coverage-Formula-One.html Sitat Johnny Herbert and Paul di Resta have been axed from Sky Sports' coverage of Formula One ahead of the 2023 season. The former grand prix drivers have been regulars to viewers' screens over the years, with Herbert having been part of the original presenting team when Sky gained the broadcasting rights back in the 2012 season. Di Resta's exit could come as a result of a busy racing schedule as he is due to feature in the World Endurance Championship as well as the European Le Mans series which clash with Formula One weekends. Får ihvertfall hørt (og sett) noe fra Di Resta når jeg skal se på FIA Wec ihvertfall. Liker i hvert fall alle fra Sky Sports delen av F1 TV, men husker kun stemmene, og klarer ikke helt å kople navn og ansikt til dem, hehe. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av MartinF,
4 reaksjoner
Gå til innlegg